Toon posts:

Kryotech Renegade :)

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn Kryotech Renegade case binnen gekregen :) :) :)
mijn k6-2 350@450 loopt nu superstabiel op 2.3v ipv 2.5v bij een temp van 22C !!! :) :) :)

sorry, wou jullie dit even laten weten. :+
verder wou ik graag van andere mensen hun temp & voltage weten van hun k6-2

mazzel

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik dacht dat die lui alleen maar van die dingen maakten om de processor op -45 graden te laten draaien..

wil je alleen mensen met een k6 helpen?

Verwijderd

Topicstarter
KryoTech Renegade™
You asked for it. Now KryoTech is delivering a family of vapor phase refrigeration products with just the cooler in an ATX case. Renegade cools the CPU to room temperature -- rather than -40°C -- making it very affordable, very flexible and easy to use. It works with the processor, motherboard and peripherals you already own, including Socket 7, Socket 370 and Slot 1. It also has a split personality. Renegade provides state-of-the-art thermal management for people who need the best cooling solution. It also is a great tool for serious overclockers who need extra thermal margin. Prices range from $399 to $409 (U.S. retail) depending on the model. So is your system too hot, or do you need speed?

Afbeeldingslocatie: http://www.kryotech.com/Products/renegadeonblue.jpg

p.s. RdB : wat bedoel je met "wil je alleen mensen met een k6 helpen"

mazzel

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik wil niet negatief zijn hoor ;), maareeeh, wat ben je er nou mee opgeschoten? Een lager voltage bij een lager temperatuur, of was 'ie voorheen niet stabiel? Is het die $399 wel waard?

Verwijderd

Topicstarter
hij was het geld zeker waard (moest het WEL zelf betalen :().
voor die tijd was hij niet altijd stabiel (temp?). vooral tijdens gamen crashte hij nogal eens

mazzel

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

nou KOEL toch? ;)

wel superexpensive... :(

Verwijderd

Topicstarter
zeker KOEL !!!

inderdaad wel jammer dat hij zo duur is :(
maar ja, voor mij was hij het geld zeker waard :)

mazzel

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

Sorry terrortubbie, ik had ff niet goed gelezen

als je dat geld van die kast nou steekt in een nieuwe processor, dan heb je toch eentje die net zo snel is, waar nog garantie op zit, die zeker stabiel werkt, voor minder geld?
(ok, het is wel stoer...)

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Ik begrijp er ook geen fuk van....Persoonlijk zou ik het geld gewoon in een sneller processor/moederbord steken...zal wel aan mij liggen...$399 voor een luizige 100Mhz (bruto)winst is best veel.

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
maar (er vanuitgaande dat de atx standaard nog een tijdje blijft bestaan) je kan deze kast ook gebruiken bij je volgende bord en je volgende enz... dus tegen de tijd dat je processor anders evengoed hopeloos verouderd was (6 maanden :() heb je nog steeds wat aan de kast.

oke ikzelf zou ook geen > 800,-- ervoor over hebben, maar ik kan wel begrijpen waarom hij voor de kast gekozen heeft

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Topicstarter
Krijg binnenkort wel een nieuwe computer ( :)), maar ik heb deze kast toch gekocht zodat ook mijn oude computer nog wat langer mee gaat. Hebben thuis namelijk een netwerk liggen met 2 pc's (en een server duh :+) en ook mijn nieuwe computer (athlon 650) komt daar aan te hangen, zodat we met nog meer kunnen deathmatchen (gebeurt hier heel vaak).
ga ook vaak deathmatchen bij ons in het buurt gebouw, en ook dan is het makelijk om 2 pc's
te hebben (eentje om cd's te fikken en de andere om te deathmatchen)

mazzel

Verwijderd

Topicstarter
zijn de mensen nog bereid om temp's van hun k6-2 setup te posten (ter vergelijking van mijn k6-2 400 server) of zijn er geen mensen meer die "nog" een k6-2 hebbe :+

mazzel

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Volgende upgrade een athlon 500 @ 750?

Verwijderd

Topicstarter
Mini-me : "en ook mijn nieuwe computer (athlon 650)"

moet volgende week binnen zijn :)

mazzel

Verwijderd

Topicstarter
ben momenteel op zoek naar een digitale fotocamera ofzoiet, want ik heb de mijne vorige maand uit mijn handen laten flikkeren.
alleen zijn die dingen voor de mensen hier nog al duur geloof ik, want niemand heeft er een.

zodra ik wat foto's heb zal ik kijken of ik ze kan posten

mazzel

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

vaaaag..

tijd voor verandering.

Verwijderd

Wel ff bruut zo'n kassie, maar hoeveel kost die kast die de proc op -40 houdt dan wel niet? Met zo'n kast kan je hem wel mischien op 600 MHz laten draaien.

Ik heb laatst gebrobeerd op mijn K6-2 450 op 560 MHz te laten lopen, maar bij het opstarten van Windhoos liep ie steed vast ben tot 2.7 V gegaan, maar hij wou nog niet.

Hij draait nu wel stabiel op 504 MHz en 2.2 V Max temp 47 graden, maar ik ga van de week eens een wat betere coeling erin hangen temp in de kast is namelijk 40 graden en met warme lucht koel je zo weinig he :).

Verwijderd

k6 2 300@400, 100x4, ik geloof 2.4 volt, 40-46 graden, standaard koeler

Verwijderd

Topicstarter
de "gewone kast" kost geloof ik 3000 dollar :(, maar dit is een athlon.
zo'n kast hebben ze niet voor een k6-2 :( :( :(

nitraat : als je wat geld hebt (80,-) moet je een hier kijken www.2coolpc.com
schijnt erg goed te werken. heb er een besteld voor mijn server, die kom ook wel wat koeler :)
Verder ligt de grens van de k6-2 rond de 500Mhz :( geloof ik, dus ga je mazzel hebben als je hem nog hoger krijgt. verder zou ik niet hoger gaan als 2.6/2.7 want dan wil die wel eens "dood" gaan. had een vriend van mij ook :(
We horen nog wel van je of het gelukt is :) :)

mazzel/sterkte
Pagina: 1