Ik wil graag een router kopen omdat van m'n oude p75 af wil. Bij ons in de buurt kan ik een er wel eentje kopen kopen voor 80 euro.
3COM 3C857 ROUTER VOOR CABLE/ADSL + 4 POORTS
10/100MB SWITCH
[img]=http://www.eijlander.nl/product/3c857.gif[/img]
Hier nog wat extra informatie:
Dimensions: Height: 2.4 cm (1 in), Width: 2.2 cm (8.7 in), Depth: 13.5 cm (5.3 in)
LAN ports: 4 autosensing 10BASE-T/100BASE-TX
Management: Web-based administrative interface permits remote management
Protocols supported: PPPoE, PPTP, IP Routing, NAT, PAT, PAP, CHAP, MS CHAP, UDP, TCP, IPCP, DHCP Server, SNTP
Security: Hacker pattern detection firewall, virtual DMZ, virtual-server capability, VPN pass-through
WAN ports: 1 autosensing 10BASE-T/100BASE-TX
Weight: 535g (1.2lbs)
Ik kan er alleen helaas geen reviews oid over vinden, weet iemand hier misschien wat vanaf?
Zit hier nou portforwarding op of niet? Al die termen zeggen me namelijk niet zo erg veel
En ik dacht dat je ook het MAC adres in moet kunnen stellen voor een Chello verbinding...
Het is de bedoeling dat er 2 (game)pc's op worden aangesloten, een laptop om een beetje mee te mailen/surfen en nog een netwerkprinter, waar zelf al een netwerkding inzit. Dit alles moet worden aangesloten op Chello internet.
Als dit ding niets is, welke kan ik dan het beste nemen? (ik bestel dan wel via internet), er moet in ieder geval port forwarding opzitten en 4 aansluitingen voor pc's/printer.
3COM 3C857 ROUTER VOOR CABLE/ADSL + 4 POORTS
10/100MB SWITCH
[img]=http://www.eijlander.nl/product/3c857.gif[/img]
Hier nog wat extra informatie:
Dimensions: Height: 2.4 cm (1 in), Width: 2.2 cm (8.7 in), Depth: 13.5 cm (5.3 in)
LAN ports: 4 autosensing 10BASE-T/100BASE-TX
Management: Web-based administrative interface permits remote management
Protocols supported: PPPoE, PPTP, IP Routing, NAT, PAT, PAP, CHAP, MS CHAP, UDP, TCP, IPCP, DHCP Server, SNTP
Security: Hacker pattern detection firewall, virtual DMZ, virtual-server capability, VPN pass-through
WAN ports: 1 autosensing 10BASE-T/100BASE-TX
Weight: 535g (1.2lbs)
Ik kan er alleen helaas geen reviews oid over vinden, weet iemand hier misschien wat vanaf?
Zit hier nou portforwarding op of niet? Al die termen zeggen me namelijk niet zo erg veel
Het is de bedoeling dat er 2 (game)pc's op worden aangesloten, een laptop om een beetje mee te mailen/surfen en nog een netwerkprinter, waar zelf al een netwerkding inzit. Dit alles moet worden aangesloten op Chello internet.
Als dit ding niets is, welke kan ik dan het beste nemen? (ik bestel dan wel via internet), er moet in ieder geval port forwarding opzitten en 4 aansluitingen voor pc's/printer.