Toon posts:

Wolfenstein - Enemy Territory via router

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• JaSe!
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2003
Ik heb het volgende probleem

2 PC's draaien beide op XP pro
maken verbinding met het internet via Sweex router.

Als ik de Lan game Wolfenstein - Enemy Territory wil spelen, kan ik met beide
PC's wel inloggen op dezelfde game server, maar zodra ik wil spelen, word 1
van de PC's ge dissconect, soms gebeurd dit pas als beide PC's elkaar tegen
komen in speel veld.

Waarschijnlijk komt dit omdat beide PC met hetzelfde IP adres (die van mijn
Router) inloggen op de game server, Wolfenstein - Enemy Territory servers
staan waarschijnlijk zo ingesteld dat iedere speler een uniek IP adres moet
hebben.

VRAAG !!!!!!!!!!!!

Hoe kan ik via mijn router toch 2 verschillende IP adressen verkrijgen voor
beide PC's?

JaSe!

• White Dust
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07-10 21:25

White Dust

PlaneScape: Torment

Topic titel fix: ****** en ****** uit de topic titel gesloopt, is een beetje overdone ;)

• JaSe!
oke je hebt mijn bericht gelezen, aangepast en je kritiek heb ik ook gezien.

Heb je ook nog een oplossing voor mijn probleem?

JaSe!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-11 13:51

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ja kan maar één IP-adres tegelijk hebben. Jouw ISP zorgt voor de IP-adressen en er dat is er meestal maar één. :)

Ik zou wel alle portmaps verwijderen uit die router die in de range van het spel liggen. Poortmaps zorgen ervoor dat de pakketjes naar één pc gaan en dus kan de andere daarom gedisconnect worden. Ik heb ook een Sweex-router en ik kan met twee pc's spelen zonder problemen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• JaSe!
kijk bazs, that's the shit die ik wil horen !!!

mare hoe doe ik dat precies?

JaSe!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-11 13:51

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Daarvoor moet je in jouw manual zijn. Als je hier klikt dan kom je in jouw router en dan moet je voor LAN-setup kiezen. Meestal zie je de opties om de poorten de mappen dan wel. Succes. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• The Evil Brain
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 07:55
enne, het zou denk ik ook kunnen komen omdat je met 2 dezelfde serials speelt (als je dat doet)

• Allochtoon
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
The Evil Brain schreef op 28 October 2003 @ 12:26:
enne, het zou denk ik ook kunnen komen omdat je met 2 dezelfde serials speelt (als je dat doet)
:X Welke serial?

• tomdelic
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09-01-2007
Hey, ik heb ook zo'n probleempje met het spel Wolfenstein ET

- Wij hadden eerst directe internetaansluiting van het modemkastje naar 1 PC ( Chello internet )

- Ik heb onlangs een PC aangeschaft, en een router gekocht zodat wij met 2 PC's gebruik konden maken van het internet> Router = Sitecom dc202

- Nu verschijnt in mijn beeldscherm: Connection interrupted, ongeacht de andere pc aanstaat of niet..
Dus: Altijd.

- Ik heb al een beetje gezocht op het internet, en meestal staat er dat het met firewalls te maken heeft, maar die staan allemaal uit ..VRAAG: Wat zou het kunnen zijn ?

Zou degene die het weet zo aardig kunnen zijn om het ook naar mijn mail te sturen : *knip

Alvast hartelijk bedankt,
Tom.

[Voor 1% gewijzigd door Crash op 10-01-2007 22:11]

• RomeoJ
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Dit probleem HAD ik ook vroeger, dat was de oude tijd toen ik nog cable wanadoo had. Toen ik een LAN-Party thuis wou geven had ik inderdaad hetzelfde probleem.
Ik had een vermoeden dat het modem van me provider te oud was, gecheckt en klopt er is een nieuw modem wat ik niet gehad had!

Oplossing: modem van provider laten vervangen omdat het al een oud model was, dit had het probleem gelijk verholpen.

Welke provider heb je dus?

[Voor 20% gewijzigd door RomeoJ op 09-01-2007 23:15]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Soultaker
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22-07 23:43
Volgens mij heeft tomdelic zelf een router geplaatst, en werkt 'ie nu in een lokaal netwerk dat door middel van NAT internettoegang heeft. In die situatie heeft alleen de router een internet-adres, en zijn de PC's niet direct bereikbaar vanaf het internet (wel zo veilig, maar dan komt dus ook het UDP-verkeer niet goed door). In dat geval zou ik verwachten dat de game browser ook niet werkt; klopt dat?

Voor NAT-problemen hebben we op GoT dit topic: Het Grote Poortmappingsverhaal

Activision zegt er zelf het volgende over:
http://activision.custhel...g&p_lva=7787&p_faqid=7757
Maar daar heb je waarschijnlijk weinig aan.

• Crash
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 20:22

Crash

Multiple Personality Syndrome

tomdelic: dit is een forum, geen e-mail dienst. Oplossingen / tips kunnen dus gewoon in een topic aangedragen worden ;) Overigens is dit wel een heel oud topic. Open dus even een nieuw topic met een duidelijke topicstart. Deze gaat dicht.

PSN: Crash4all

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee