Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
start firebird met de parameter -ProfileManager, verwijder je profiel en maak een nieuw aan. let wel want je verliest als je settings, bookmarks en plugins/extensies die je in je profiel geïnstalleerd hebt.
je kan ook proberen om een nieuwe build uit te proberen en te hopen dat het probleem zich zo oplost.
Verwijderd
Ik zie op die pagina alleen maar normale links.
Verwijderd
ik denk dat je er mag van uit gaan dat ze toch wel lichte prutsers zijn... bijna alles kan werken in mozilla, als je het maar deftig maakt (zoals de menu's op t.net).Hillie schreef op 25 October 2003 @ 15:41:
Tja, twee mogelijkheden: Mozilla kan te weinig aan (of is te strict in de interpretatie van code op pagina's), of het Girotel-team is een stel prutsers. Nu moet ik zeggen dat ik bij het inloggen met IE hier vaak een keer of 4 over doe, maar dat de menuutjes dan wel werken. Girotel online is niet al te best opgezet, vind ik. Maar goed, laten we hopen dat het nog eens gaat werken.
maar bon als je er echt last van hebt zal je maar IE moeten gebruiken...
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 15:57 . Reden: typo ]
Het jammere is nu dus dat ik inderdaad maar wat moet prutsen met IE (waarmee ik ongeveer 5x in moet loggen, pleuriszooi). Ik denk dat ik op termijn het hele zooitje maar over moet hevelen naar een fatsoenlijke bank.
[ Voor 4% gewijzigd door Hillie op 25-10-2003 18:18 ]
Verwijderd
Dat hoeft toch niet, like dat dat menutje niet uitvouwd maakt niet uit, er staat dan bij het ding dat hij laad, nog een linkje daarnaast naar het andere gedeelte van dat uitschuif menu, oke het is 1x meer klikken, maarja...Hillie schreef op 25 oktober 2003 @ 18:17:
sll, als je net ingelogd bent, dan zie je de laatste activiteiten op je rekening. Dan zie je daarboven wat van die links/menu's staan, waaronder 'overschrijving'. Daar komt zo'n soort menu uitrollen, waar wat keuzes instaan.
Het jammere is nu dus dat ik inderdaad maar wat moet prutsen met IE (waarmee ik ongeveer 5x in moet loggen, pleuriszooi). Ik denk dat ik op termijn het hele zooitje maar over moet hevelen naar een fatsoenlijke bank.
[ Voor 4% gewijzigd door Hillie op 26-10-2003 00:10 ]
Verwijderd
bij mij ook geen dropdown menuutjes
Ik ga ff met IE testen of het er daar anders uitziet
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 11:45 ]
Als je Firebird laat identifyen als Internet Explorer (zijn extensions voor, check http://extensionroom.mozdev.org) dan krijg je de menu's waarschijnlijk gewoon.
Ik gebruik al een hele tijd Firebird ook in combinatie met Girotel online, maar ik heb ook in Firebird nog nooit die menu's naar beneden zien klappen. In IE wel. Maar wat is het probleem dan? Als je op de link klikt dan kom je er toch ook, je hoeft toch niet persé net als in IE een uitklapbaar menu te zien? Als het maar werkt dan is het toch goed...Hillie schreef op 25 October 2003 @ 13:33:
Deze week ben ik van Firebird 0.6.1 overgegaan naar 0.7. Deze nieuwe versie brengt als probleem met zich mee dat binnen het Girotel-online gebeuren van de postbank de menuutjes die naar beneden komen zetten (voor overschrijving enzo) niet meer komen. Bij 0.6.1 werkte het nog goed. Overigens is dit de enige site die waar ik dat probleem mee heb, want bijvoorbeeld op de frontpage van t.net komen de menu's gewoon omlaag.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi