Toon posts:

bestanden uitwisselen via netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een programma om bestanden uit te wiselen via je netwerk van de ene pc naar de andere pc in het netwerk, dus niet via internet, en ook niet via windows netwerk ofzo

(de search doet het niet dus kon ook niet zoeken)

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 11:15
Zoiets als ftp :?

Verwijderd

Topicstarter
dat gaat toch via internet? en dan gebruikt hij de upload en download inplaats van de verbinding tussen de pc's in het netwerk

• Mad_Cow
  • Laatst online: 14-03 13:39
Misschien kan je met Direct connect (www.neo-modus.com) een hub opzetten of zo

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ftp kan je ook perfect intern gebruiken, makkelijker is mappen delen maar dat is aan jou.

• wizzzzzz
  • Laatst online: 13-08 11:15
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 13:22:
[...]

dat gaat toch via internet? en dan gebruikt hij de upload en download inplaats van de verbinding tussen de pc's in het netwerk
FTP werkt ook voor uitwisseling tusen twee pc's. Heeft niet alleen met internet van doen

Verwijderd

Topicstarter
wizzzzzz schreef op 25 October 2003 @ 13:28:
[...]

FTP werkt ook voor uitwisseling tusen twee pc's. Heeft niet alleen met internet van doen
welk programma moet ik daarvoor gebruiken dan?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 20:20
ieder ftp server programma... zelf gebruik ik serv-u (www.rhinosoft.com)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan Bulletproof gebruiken. Ook Windows XP heeft een ingebouwde IIS voor 1 site.

Bestanden delen doormiddel van "Bestandsdeling voor Microsoft netwerken", dus mappen sharen lijkt me tussen je pc's net zo makkelijk. je kan dan bijv. een driveletter toewijzen door middel van netwerkverbinding maken.

Overigens denk ik dat een FAQ of search ook veel opties aan de orde zal brengen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

waarom mag het niet via de windows verkenner? is toch niks mis mee voor intern gebruik?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1