Toon posts:

3d max probs...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 3ds max 5 en 6, maar allebei doen ze een beetje vaag... Als ik hem opstart, krijg ik in het begin in me schermpjes rare storing achtige kleuren en dan kan ik aan de slag met ontwerpen... Dan plaats ik bijvoorbeeld een kubus, maar als ik dan me kubus deselect, dan verdwijnt ie gewoon... Hij is er dan nog wel, maar dan ontzichtbaar, en dat is ook het geval als ik andere dingen plaats, meerdere dingen plaats... Dus als ik bijvoorbeeld iets tegen elkaar aan wil zetten. zie ik alleen maar de buitenste lijnen of soms ook niks... dus dan moet ik het verschuiven, renderen, verschuiven, renderen enz... HEEL IRRITANT! Dus het is bijna onmogelijk om iets groots of moois te maken, en het moet bijna vrijwel uit 1 ding dan bestaan... Weet iemand waar dit aan ligt? plz tell me...

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Ligt misschien aan de videoinstellingen (direct3d/opengl)..

Ik heb het op opengl draaien, maar dan moet je videokaart dat wel ondesteunen..

Watvoor videokaart heb je?

Verwijderd

Topicstarter
dat zat ik ook te denken... ik heb op dit moment een ati rage fury pro...

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Niet echt een kaart om lekker mee te 3d'en denk... Ik heb em op direct3D staan, openGL crashed te vaak bij mij... Btje rommelen met de instellingen, zet maar zo laag mogelijk...

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 13:56
ATi Rage? Dat is misschien een wat te oude/exotische videokaart (voor 3dsmax dan).

Probeer eens in software modus te draaien. Dan moet je opstarten via de command line met 3dsmax.exe -h.

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Klinkt idd heel erg sterk naar een driver-probleem, gewoon een andere driver proberen dus.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Mee eens en ik kan het bevestigen. Zelfde probleem heb ik hier ook gehad met een Radeon 32 DDR. Met de standaard drivers liep ie ook te kloten, maar met nieuwe drivers en (in mijn geval) goeie OpenGL settings doet ie het nog steeds meer dan prima.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

Topicstarter
ok :) zal het allemaal proberen... ! ThnQ
Pagina: 1