[M2V] in Winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar ik een plugin kan vinden waarmee ik m2v files kan afspelen in Winamp. Ik heb het ooit gehad maar ik ben het kwijt bij het formatteren van mijn schijf.

Ik heb mij ondertussen al suf gezocht op google maar ik heb niets gevonden, en de seach hier op got deed het niet :?

Ik hoop dat julli emij wel kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:55

mno

M2V is mpeg2-video (zonder geluid dus). Weet je zeker dat je dit met Winamp hebt afgespeeld?

Als je een dvd-player hebt geïnstalleerd (powerdvd, windvd) dan kun je de file o.a. afspelen in mediaplayer, maar in winamp?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Deze heeft veel plugins. Ik denk dat degene die jij zoekt 'Tara (v1.0.3b)' heet. Staat ook op de pagina. Het support onder andere .m2v-files. :)

[ Voor 14% gewijzigd door _the_crow_ op 25-10-2003 12:31 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn van die music video's die je kan downloaden op a.o. IRC en die hebben als extentie .m2v ik had het toen van iemand op irc gekregen maar ik ben het dus kwijt. volgens mij zijn dat SVCD bestanden maar ik ben niet zeker.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 12:51 ]