You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.
Zoeken in google op 'word' 'macro' 'password' en nog een illegale term erbij. Dat brengt je wel verder denk ik. Ik kreeg in ieder geval veel hits.Markieman schreef op 25 oktober 2003 @ 12:08:
Help,
ik heb ooit in een document op een macro een wachtwoord gezet.
Nu ben ik dit met mijn stomme hoofd vergeten, weet iemand een manier om dit te omzeilen, c.q. wachtwoord terugvragen?
Ps. ik heb gezocht, maar of ik kan het niet, of ik kon niks vinden =)
tnx
[ Voor 13% gewijzigd door _the_crow_ op 25-10-2003 12:53 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Daar zijn hele goede manieren voor en nog legaal ook. Jammer genoeg valt dit onder het 'grijze' gebied hier en kun je hier geen directe links voor krijgen.
De reden dat dit hier niet kan is simpel, wij kunnen niet ruiken of je de belangrijke documenten van een ander gaat kraken. Je zult ongetwijfelt het beste met de documenten voor hebben alleen gaat het niet hier.
De reden dat dit hier niet kan is simpel, wij kunnen niet ruiken of je de belangrijke documenten van een ander gaat kraken. Je zult ongetwijfelt het beste met de documenten voor hebben alleen gaat het niet hier.