Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welk merk van case heeft dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een full-tower waar de voeding geheel bovenaan zit. Dus niet zoals bij de meesten 10 tot 20 cm speling tussen de voeding en bovenkant van de case.
Bij alle case die ik al heb gevonden staat het moederbord op de bodem en zit je bovenaan met verloren ruimte.
Ik zo beneden in die case mijn koeling enzo willen steken. Kwestie van het meeste gewicht niet boven te steken => stabiliteit en extra schijven => geen lange kabels nodig om tot boven in je kast te komen.
Als ik die ergens kan kopen is het makkelijk. Anders wordt het slijpen en dremelen.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57
maw een kast waarbij je onder het moederbord nog plaats over hebt ....

Daar kun je erg lang naar zoeken vermoed ik, op sommige wtx kasten na hebben ze allemaal het moederbord op de bodem van de kast liggen.

Misschien is een cubus kast iets voor jou ?

http://www.yeongyang.com/products/yy0221.htm

[ Voor 19% gewijzigd door Sine op 25-10-2003 11:27 ]

Repareren doe je zo.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25

Epsilon

Ik ben zeer tevreden over de YY-0221B (black dus).

Geweldige kast. Makkelijk inbouwen (al had ik toch graag gezien dat de bovenkap ervanaf zou kunnen, die zit nu vastgelast) en veel ruimte.

Ik heb er waterkoeling in gebouwd, wat makkelijk past :).

Deze kast heeft mobo en hardschijven, cd-rom en voeding gescheiden in de kast.

Dus aan de ene kant je mobo, en aan de andere kant de rest van de hardware :). Optimale airflow dus over de plekken waar het het meest om gaat (het mobo, videocard en CPU)

Verwijderd

Topicstarter
Jammer genoeg heb ik de plaats voor zo'n cube niet. Wel ruimte onder mijn bureau voor een full-tower. Maar met een Cube eronder wordt de beenruimte heel smal.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

- pak een fulltower met voeding halverwege.
- schroef de voeding los.
- Dremel 1 fangat en 4 schroefgaten boven in
- hang de voeding boven in

en klaar is keer :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
ja, wou net zeggen, be een tweaker en maak m ff passend :P

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-11 17:59
zijn er nergens miditowers te koop met bijpassende onderkast ala vapochill?

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
heuveltje schreef op 25 oktober 2003 @ 18:23:
- pak een fulltower met voeding halverwege.
- schroef de voeding los.
- Dremel 1 fangat en 4 schroefgaten boven in
- hang de voeding boven in

en klaar is keer :)
En dremel verder zodat mijn moederbord ook wat hoger komt te hangen. Zo gaat het waarschijnlijk ook gaan.

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Ik gebruik dit topic om gelijk nog een vraag te stellen omdat de search het niet doet, ik ben op zoek naar een topic die ongeveer zo hete "Welke case is dit?", het was dus een topic waar men een plaatje van een case konden posten om de vraag te stellen van welk merk die kast was iemand een id waar ik die nog kan vinden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 18:39:
[...]

En dremel verder zodat mijn moederbord ook wat hoger komt te hangen. Zo gaat het waarschijnlijk ook gaan.
idd, maar als ik jouw was zou ik dan de metalen plaat die onder je moederbord hoger bevestigen. zoveel werk is dat niet denk ik? iig suc6

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Epsilon schreef op 25 October 2003 @ 13:54:
Ik ben zeer tevreden over de YY-0221B (black dus).

Geweldige kast. Makkelijk inbouwen (al had ik toch graag gezien dat de bovenkap ervanaf zou kunnen, die zit nu vastgelast) en veel ruimte.

Ik heb er waterkoeling in gebouwd, wat makkelijk past :).

Deze kast heeft mobo en hardschijven, cd-rom en voeding gescheiden in de kast.

Dus aan de ene kant je mobo, en aan de andere kant de rest van de hardware :). Optimale airflow dus over de plekken waar het het meest om gaat (het mobo, videocard en CPU)
Waar heb je die gekocht en hoeveel kost ie?
/edit al gevonden... 195 euro :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raku op 26-10-2003 02:54 ]

Raku

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Ik heb een Antec 1080AMG (oid, ooit pre-mod gekocht :r ) nu under-construction)

Maar d'r is iig genoeg ruimte in die bak, mobo zit uit m'n hoofd niet helemaal aan de bodem. Maar ding staat alweer even in de ruststand dus ik kan er naast zitten.

Sowieso geldt: voor een perfect naar wens aangepast model case zal men echt aan de slag moeten gaan met de dremel/slijptol/ oid 'power'tool :P

Ben momenteel alleen maar bezig met het idee 'klein'!

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Ik had ook nog ff een vraagje naar aanleiding van een paar posts boven me, waar de neuk heb je die mega vette kast gekocht?? (YY-0221B) ;)

modremark: kijk eens in de pricewatch: pricewatch: Yeong Yang YY-0221 (E-ATX, Geen PSU, Zwart)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 09:33 ]

Verwijderd

Math2k schreef op 26 October 2003 @ 08:41:
Ik had ook nog ff een vraagje naar aanleiding van een paar posts boven me, waar de neuk heb je die mega vette kast gekocht?? (YY-0221B) ;)
kijk in de pricewatch :)
Pagina: 1