Icheb schreef op 25 October 2003 @ 10:53:
Ik wilde net eigenlijk even met de search een paar dingen gaan opzoeken waarvan ik had verwacht dat er topics zouden zijn, maar ik kreeg deze error :
Error in query: No results found.
Klopt, de database-compressie tool bevat een vervelende bug waardoor ie een perfecte compressie maakt, maar verzuimt 1 belangrijk filetje van 6bytes aan te maken

Dit is nu dmv een workaround opgelost.
Ik weet dat er nog een paar dingen met de search verkeerd waren, maar is dit niet een beetje overdreven

Bugs kunnen altijd voorkomen, maar wat is er 'met de search verkeerd' dan ?
Nee, de index is hardstikke vol en up-to-date, maar de compressietool heeft gewoon vergeten een "deze DB is geldig" filetje van 6 bytes aan te maken, waardoor Omega de DB als ongeldig ziet...
Nogal onhandig

Zie hierboven, vrijdagnacht heeft ie pas voor het eerst op eigen kracht gewerkt, dus het is helemaal niet zo gek.
We Are Borg schreef op 25 October 2003 @ 22:01:
Lees de post van
Cheatah. Parse is een bedrijf. Maandag ben je de eerste (misschien

). Het topic pushen en blijven vragen is juist vragen om uitstel. De devvers houden daar namelijk niet van (begrijpgelijk)

't Is alleen geen bug in React, dus heeft Parse er relatief weinig mee uit te staan

Ik heb het net opgelost trouwens.
't Is helaas wel enorm spuit 11

We draaien namelijk al sinds vorig jaar november met Omega als searchengine achter React

Niet in de verste verte heb ik er benul van of de problemen met React ook invloed hebben op Omega, maar als dat _niet_ het geval is (of zou moeten zijn), dan is met misschien mogelijk om de Omega search tijdelijk in te zetten?
Dat is dus niet zo zinvol, want de Omega search is dus al bijna een jaar geleden in React geintegreerd en het probleem lag bij (een tooltje van) Omega, niet bij React.
Nogmaals, ik heb geen idee hoe de search verder in elkaar zit, maar het was een brainwave die ik wilde delen - mocht het een stomme opmerking blijken te zijn - mi scusi!

Verontschuldigingen zijn niet nodig hoor, meedenken is prima

Maar Kees is dan ook mede verantwoordelijke op het gebied van het draaiend blijven van de website, dus imho is Kees wel een van de genen die dat allemaal mag bepalen

Ja, zie hierboven.
Anyway, het is opgelost, dus dit kan verder dicht.