[search] Geen resultaten op allerlei zoekwoorden

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 22:16
Ik wilde net eigenlijk even met de search een paar dingen gaan opzoeken waarvan ik had verwacht dat er topics zouden zijn, maar ik kreeg deze error :
Error in query: No results found.

Nou, geen probleem, dan zoek ik iets minder specifiek, weer dezelfde error, toen begon ik onraad te ruiken, dus zocht ik op 'windows xp', weer geen resultaten, toen voor de gein 'linux' eens, ook geen resultaten...

Ik weet dat er nog een paar dingen met de search verkeerd waren, maar is dit niet een beetje overdreven ;)
Of ligt het aan de computer die ik hier gebruik ? 8)7

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt niet aan je computer, de index is waarschijnlijk gewoon even helemaal leeg. Gewoon even afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 16:12

AlexAuto

Parttime Tweaker

Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 10:54:
Ligt niet aan je computer, de index is waarschijnlijk gewoon even helemaal leeg. Gewoon even afwachten dus :)
Gistermiddag/-avond was die index wel OK, nu ineens niet??? Zou wel erg raar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Iedereen heeft het probleem, dus melden dat jij het ook hebt schiet weinig op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Komt het daardoor ook dat ik geen resultaten krijg in posthistory op my-react of is dat een andere bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxonic schreef op 25 October 2003 @ 13:07:
Komt het daardoor ook dat ik geen resultaten krijg in posthistory op my-react of is dat een andere bug?
Klopt, maar dat is geen bug. Het is gewoon even tijdelijk uitgeschakeld. Hier kun je nog wel gewoon je posthistory bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:24

Creesch

bla bla!

alternatief @ google :) werkt mischien minder fijn maar je komt een heel eind
[zoekterm] site:http://gathering.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 13:08:
[...]
Klopt, maar dat is geen bug. Het is gewoon even tijdelijk uitgeschakeld. Hier kun je nog wel gewoon je posthistory bekijken.
Alleen jammer dat die ook maar een pagina geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, doe eens rustig. Er is nog altijd Google, en daarmee kun je zelfs nog site:gathering.tweakers.net gebruiken mocht je per se iets op GoT willen zoeken.
Maar aan geduld hebben de developers veel meer dan aan mensen die de hele tijd lopen te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dan wordt verteld wat er aan de hand is ipv uitleg geven hoe je kan zoeken via google dan heb/heeft ik/iedereen er iets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Lees de post van Cheatah. Parse is een bedrijf. Maandag ben je de eerste (misschien ;) ). Het topic pushen en blijven vragen is juist vragen om uitstel. De devvers houden daar namelijk niet van (begrijpgelijk) :)

Probleem is duidelijk, search plat en bij iedereen. Gebruik google en ga verder met de rest van uw leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
en aangezien men blijkbaar niet even geduldig kan wachten tot er een devver langs komt gooi ik deze dicht tot ik alle nutteloze replies eruit verwijderd heb

graag alleen replies als je wat toe te voegen hebt, en ik heb zo'n idee dat degene die hier iets zinnigs op kan zeggen een devver is, dus reacties met 'heb ik ook' en 'hoe moet het leven nu verder' etc zitten we niet op te wachten. Het probleem is bekend, nu is het wachten op een oplossing..

[ Voor 59% gewijzigd door Kees op 26-10-2003 02:01 . Reden: ff wat text vergroot, een aantal mensen schijnt blind te zijn ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 09:04
Het is niet m'n bedoeling om als Spuit 11 nog even langs te komen fietsen met een enorm slecht idee, maar dat risico neem ik maar even...

Ik heb een kijkje genomen bij de Omega search engine, om te kijken of die misschien nog zou functioneren. Helaas was dat niet het geval, er komt een Internal Server Error melding terug.

Niet in de verste verte heb ik er benul van of de problemen met React ook invloed hebben op Omega, maar als dat _niet_ het geval is (of zou moeten zijn), dan is met misschien mogelijk om de Omega search tijdelijk in te zetten?

Nogmaals, ik heb geen idee hoe de search verder in elkaar zit, maar het was een brainwave die ik wilde delen - mocht het een stomme opmerking blijken te zijn - mi scusi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:43
We Are Borg schreef op 25 October 2003 @ 22:01:
Lees de post van Cheatah. Parse is een bedrijf. Maandag ben je de eerste (misschien ;) ). Het topic pushen en blijven vragen is juist vragen om uitstel. De devvers houden daar namelijk niet van (begrijpgelijk) :)

Probleem is duidelijk, search plat en bij iedereen. Gebruik google en ga verder met de rest van uw leven ;)
Een bedrijf van niets als je je "klanten" zo lang laat wachten... Als er nou een smilie niet werkte of iets dergelijks dan kun je zeker zeggen wacht maar tot maandag...maar toch niet als de search plat ligt ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 20:51
Fijne Kees , haalt anderen weg en is zelf wel PROMINENT aanwezig met z'n lettertype maatje 45 :(
Snappen allemaal wel dat we moeten wachten tot er iets gebeurt, maar wat is zinnig (haal dan maar meer weg) en wat niet.

Als dat bepaalt wordt door jou, doe dat dan goed en schreeuw niet zelf hier, want dat vindt ik onzinnig.
Vraag anders of iemand het moddereren over wil nemen

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
@ scorpio: hij is serveradmin (en devved volgens mij zelf ook nog wel een wat). Om te voorkomen dat dit topic nog verder offtopic gaat, verwijdert hij een zwik overbodige replies en zet hij een duidelijke waarschywing neer, in grote letters zodat je er niet makkelijk overheen leest.
Als er ergens anders op GoT iets misgaat, maar er is geen mod die daar kan ingrijpen, moet je niet verbaast opkijken als een andere mod bijspringt door een waarschuwing neer te zetten in grote koeienletters.

@ ESteg: je bedoeld http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega/ neem ik aan? ZOals daar al staat was dat een tijdelijke, externe oplossing. In React 1.8 en 1.9 zit de Omega search al 'ingebakken' in React, en die oude versie die daar staat wordt dus niet meer gebruikt en is ook niet geupdate om overweg te kunnen met de nieuwere versies van React denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

voor de luie tweakers heb ik een alternatieve search via google in elkaar gedraaid:

http://145.99.197.110/gotsearch.htm :)
.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 26 October 2003 @ 11:23:
voor de luie tweakers heb ik een alternatieve search via google in elkaar gedraaid:

.
Erg prettig :) werkt nog lekker ook, draait denk ik thuis op je webservertje? (surfsneladsl :) )

Maar is er al wat bekend van de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

freddifish schreef op 26 October 2003 @ 11:23:

.
Dank. Dit had ik nodig Afbeeldingslocatie: http://forums.christiansunite.com/YaBBImages/thumbup.gif

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Icheb schreef op 25 October 2003 @ 10:53:
Ik wilde net eigenlijk even met de search een paar dingen gaan opzoeken waarvan ik had verwacht dat er topics zouden zijn, maar ik kreeg deze error :
Error in query: No results found.
Klopt, de database-compressie tool bevat een vervelende bug waardoor ie een perfecte compressie maakt, maar verzuimt 1 belangrijk filetje van 6bytes aan te maken :X
Dit is nu dmv een workaround opgelost.
Ik weet dat er nog een paar dingen met de search verkeerd waren, maar is dit niet een beetje overdreven ;)
Bugs kunnen altijd voorkomen, maar wat is er 'met de search verkeerd' dan ?
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 10:54:
Nee, de index is hardstikke vol en up-to-date, maar de compressietool heeft gewoon vergeten een "deze DB is geldig" filetje van 6 bytes aan te maken, waardoor Omega de DB als ongeldig ziet...
Nogal onhandig ;)
AlexAuto schreef op 25 October 2003 @ 12:14:
Gistermiddag/-avond was die index wel OK, nu ineens niet??? Zou wel erg raar zijn...
Zie hierboven, vrijdagnacht heeft ie pas voor het eerst op eigen kracht gewerkt, dus het is helemaal niet zo gek.
We Are Borg schreef op 25 October 2003 @ 22:01:
't Is alleen geen bug in React, dus heeft Parse er relatief weinig mee uit te staan ;)
Ik heb het net opgelost trouwens.
ESteg schreef op 25 October 2003 @ 23:43:
Het is niet m'n bedoeling om als Spuit 11 nog even langs te komen fietsen met een enorm slecht idee, maar dat risico neem ik maar even...
't Is helaas wel enorm spuit 11 ;)
We draaien namelijk al sinds vorig jaar november met Omega als searchengine achter React ;)
Niet in de verste verte heb ik er benul van of de problemen met React ook invloed hebben op Omega, maar als dat _niet_ het geval is (of zou moeten zijn), dan is met misschien mogelijk om de Omega search tijdelijk in te zetten?
Dat is dus niet zo zinvol, want de Omega search is dus al bijna een jaar geleden in React geintegreerd en het probleem lag bij (een tooltje van) Omega, niet bij React.
Nogmaals, ik heb geen idee hoe de search verder in elkaar zit, maar het was een brainwave die ik wilde delen - mocht het een stomme opmerking blijken te zijn - mi scusi! :)
Verontschuldigingen zijn niet nodig hoor, meedenken is prima :)
Maar Kees is dan ook mede verantwoordelijke op het gebied van het draaiend blijven van de website, dus imho is Kees wel een van de genen die dat allemaal mag bepalen ;)
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 11:50:
Maar is er al wat bekend van de oorzaak?
Ja, zie hierboven.

Anyway, het is opgelost, dus dit kan verder dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.