Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Filteren op tijd in FA is kapoet!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18
Als je naar Frontpage Algemeen gaat krijg je een waslijst aan topics. Zet je het filter 'Toon oudere topics...' op 'Laatste dag' dan nog heb je een waslijst met topics waarvan het overgrote deel ouder is dan een dag.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
Dit heb ik ook enkele keren gehad bij onder andere WOS en OH. Na een tijdje/paar keer refresh is het ineens weg, dus het is geen bug die je kan nabootsen en dan wordt het nogal moeilijk om het op te lossen :)

The devil is in the details.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18
refresh haalt bij mij niets uit in FA. Het blijft een waslijst aan topics.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

MaRc0 schreef op 25 October 2003 @ 10:27:
Dit heb ik ook enkele keren gehad bij onder andere WOS en OH. Na een tijdje/paar keer refresh is het ineens weg, dus het is geen bug die je kan nabootsen en dan wordt het nogal moeilijk om het op te lossen :)
Het gebeurt (geloof ik) als er een topic word gemoved in/naar dat forum. Bij het openen + trashen van een nieuw topic (of gewoon iemand die post) is het weer verholpen. Maargoed, dit is slechts aan aanname ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 10:33:
[...]
Het gebeurt (geloof ik) als er een topic word gemoved in/naar dat forum. Bij het openen + trashen van een nieuw topic (of gewoon iemand die post) is het weer verholpen. Maargoed, dit is slechts aan aanname ;)
Maar je aanname klopt wel ;)
Hou maar eens SM in de gaten als er een HKS topic staat ofzo ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.