Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dit heb ik ook enkele keren gehad bij onder andere WOS en OH. Na een tijdje/paar keer refresh is het ineens weg, dus het is geen bug die je kan nabootsen en dan wordt het nogal moeilijk om het op te lossen
The devil is in the details.
refresh haalt bij mij niets uit in FA. Het blijft een waslijst aan topics.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Het gebeurt (geloof ik) als er een topic word gemoved in/naar dat forum. Bij het openen + trashen van een nieuw topic (of gewoon iemand die post) is het weer verholpen. Maargoed, dit is slechts aan aannameMaRc0 schreef op 25 October 2003 @ 10:27:
Dit heb ik ook enkele keren gehad bij onder andere WOS en OH. Na een tijdje/paar keer refresh is het ineens weg, dus het is geen bug die je kan nabootsen en dan wordt het nogal moeilijk om het op te lossen
Maar je aanname klopt welVerwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 10:33:
[...]
Het gebeurt (geloof ik) als er een topic word gemoved in/naar dat forum. Bij het openen + trashen van een nieuw topic (of gewoon iemand die post) is het weer verholpen. Maargoed, dit is slechts aan aanname
Hou maar eens SM in de gaten als er een HKS topic staat ofzo
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()