Toon posts:

Mijn Nokia 3650 geeft alleen maar foutmeldingen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het grote 3650 topic al helemaal doorgelezen, maar ik kon hier niks van vinden. Mijn probleem is dat als ik iets wil opstarten dan geeft de telefoon hele tijd de foutmelding: Systeem Fout. Maar hij laadt wel gewoon door. Alleen als ik nu een sms wil typen kan ik alleen maar cijfers aangeven, ik kan niks aangeven met letters enz.

Als ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen wil zetten gaat hij gewoon weer terug naar instellingen met de melding: Toep. afgesl. gs

Ik had wel een het programma WildSkinz geïnstalleerd en weer verwijderd, misschien dat dat het is? Maar wie kan me helpen!
Dit is aardig frustrerend.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ik heb het probleem al gevonden, alleen kan iemand mij vertellen hoe je dat WildSkinz programma veilig kan verwijderen? zonder al die foutmeldingen.

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Wat je ook kan doen is je software laten updaten bij een service point. Als je toestel onder garantie valt, is dit volledig gratis.

Een lijst met software-versies vind je op www.nokiaweb.nl Zo kun je zien of er nieuwe software uit is. Ook vind je op de site een lijst met service-points

Succes

don't worry, be happy...