Toon posts:

[goed nieuws thuisnetwerk maken] dankzij GoT FAQ en guide

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat mag ook wel eens een keer een goed nieuws topic op GoT in plaats van problemen en vragen.

Dankzij deze superhandige guide reviews: Thuisnetwerken: een uitgebreide beginnersguide heb ik voor het eerst in m'n leven en geheel alleen een thuisnetwerk geinstalleerd.

en dankzij de duidelijke FAQ Network Troubleshooting kon ik uitzoeken wat cross kabel was en bovendien zelf maken!

Ben ontzettend blij en trots op m'n netwerkje. Dus dank aan Mark Timmer voor de guide en dank aan Gameover, johnny appleseed, havana, M@FI@, Negotiator, Koffie,
Cutebritney, Predator, Tomsworld, J_iscool en Erkens voor de FAQ Network Troubleshooting _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 00:54 ]

Verwijderd

Ben geinterreseerd in wat je gemaakt hebt. Kan je in een JPG'tje schetsen wat je thuis in elkaar hebt gezet?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:25
en als je alles ook netjes hebt afgewerkt mag je het ook in het "nette lan afwerking thuis" topic plaatsen (sorry link onbreekt, search was wat brak om deze tijd)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:35
als we nu toch bezig zijn, met veren in iemands r**t te steken.

Ik wil jullie ook bedanken !
Net als de topicstarter nu een week een netwerkje draaiende
m.b.v. tweakers.

Alleen ben ik bang dat ik beter geen jpg's ervan kan maken
want netjes is het absoluut niet :) ( in de meterkast welteverstaan )

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

driel24 schreef op 26 oktober 2003 @ 09:28:
Alleen ben ik bang dat ik beter geen jpg's ervan kan maken
want netjes is het absoluut niet :) ( in de meterkast welteverstaan )
dan is dat de volgende stap, de afwerking ;)
shure-fan schreef op 26 October 2003 @ 02:27:
en als je alles ook netjes hebt afgewerkt mag je het ook in het "nette lan afwerking thuis" topic plaatsen (sorry link onbreekt, search was wat brak om deze tijd)
dan haal ik hem ff uit mijn bookmarks:
-= Het grote topic voor NETTE LAN afwerking thuis =-

:)

[ Voor 41% gewijzigd door Erkens op 26-10-2003 09:37 ]

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:25
dank je wel erkens

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 23:00:
Ben geinterreseerd in wat je gemaakt hebt. Kan je in een JPG'tje schetsen wat je thuis in elkaar hebt gezet?
Het stelt niet zoveel voor hoor. Het is gewoon een desktop pc verbonden, door middel van crossed utp kabel, met een laptop. Als netwerk nOOb was ik gewoon erg blij en trots dat het werkte.

Vergeleken met het -= Het grote topic voor NETTE LAN afwerking thuis =- stelt het helemaal niets voor. Heb dat topic wel gelezen :). Die gasten met hun netwerk kabels onder de straat, GEWELDIG! 8)

Mijn 'netwerk' is helemaal niet weggewerkt, omdat ik de laptop gebruik als backup. Het netwerk is ook niet permanent aangesloten. Sorry to disappoint you.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 17:53 ]

Pagina: 1