Wanneer ik een e-mail ontvang met afbeeldingen als bijlage, werden de afbeeldingen met Outlook Express 5 in de mail, onder de tekst, weergeven.
Nu heb ik echter Outlook Express 6 geïnstalleerd en ik krijg ten eerste een "Fout in het script voor Internet Explorer" dialoog. Ook zie ik de volgende melding waar in OE5 de plaatjes werden weergeven:
Kan iemand mij vertellen hoe ik OE/IE zo instel, dat de afbeeldingen bij een e-mail weer gewoon (zoals in Outlook Express 5) onder de tekst komen te staan?
Nu heb ik echter Outlook Express 6 geïnstalleerd en ik krijg ten eerste een "Fout in het script voor Internet Explorer" dialoog. Ook zie ik de volgende melding waar in OE5 de plaatjes werden weergeven:
Als ik naar Extra|Opties|Beveiliging ga, is als zone de "Internet-zone" geselecteerd. Scripting is voor de "Internet-zone" ingeschakeld (via Configuratiescherm|Internet-opties). Toch krijg ik steeds deze melding.De diavoorstelling van Outlook Express kan niet worden weergegeven als scripting niet is ingeschakeld. U moet scripting aanzetten in de Beveiligingsinstellingen voor de zone waarin u e-mail leest. Kies Extra|Opties|Beveiliging om de beveiligingsinstellingen voor een bepaalde zone in te stellen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik OE/IE zo instel, dat de afbeeldingen bij een e-mail weer gewoon (zoals in Outlook Express 5) onder de tekst komen te staan?