Toon posts:

Outlook Express-diavoorstelling (werkt niet)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een e-mail ontvang met afbeeldingen als bijlage, werden de afbeeldingen met Outlook Express 5 in de mail, onder de tekst, weergeven.
Nu heb ik echter Outlook Express 6 geïnstalleerd en ik krijg ten eerste een "Fout in het script voor Internet Explorer" dialoog. Ook zie ik de volgende melding waar in OE5 de plaatjes werden weergeven:
De diavoorstelling van Outlook Express kan niet worden weergegeven als scripting niet is ingeschakeld. U moet scripting aanzetten in de Beveiligingsinstellingen voor de zone waarin u e-mail leest. Kies Extra|Opties|Beveiliging om de beveiligingsinstellingen voor een bepaalde zone in te stellen.
Als ik naar Extra|Opties|Beveiliging ga, is als zone de "Internet-zone" geselecteerd. Scripting is voor de "Internet-zone" ingeschakeld (via Configuratiescherm|Internet-opties). Toch krijg ik steeds deze melding.

Kan iemand mij vertellen hoe ik OE/IE zo instel, dat de afbeeldingen bij een e-mail weer gewoon (zoals in Outlook Express 5) onder de tekst komen te staan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OE is geen OS, dus WOS --> Software Algemeen :)

Het gaat om een gewone .jpg die je wel gewoon via opslaan als en dan openen vanuit de verkenner kan zien?

Een - hele slechte! - optie is in de internetzone de beveiliging lager te zetten. Maar dat wil je niet.

Welk OS heb je? Het lijkt alsof er iets verkeerd is gegaan met de installatie, je zou het even opnieuw kunnen doen. (Haal trouwens natuurlijk wel even alle patches binnen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 24 October 2003 @ 23:47:
OE is geen OS, dus WOS --> Software Algemeen :)

Het gaat om een gewone .jpg die je wel gewoon via opslaan als en dan openen vanuit de verkenner kan zien?

Een - hele slechte! - optie is in de internetzone de beveiliging lager te zetten. Maar dat wil je niet.

Welk OS heb je? Het lijkt alsof er iets verkeerd is gegaan met de installatie, je zou het even opnieuw kunnen doen. (Haal trouwens natuurlijk wel even alle patches binnen).
Het gaat inderdaad om een gewone JPEG die ik inderdaad kan opslaan en dan vanuit verkenner of welk grafisch programma dan ook kan bekijken.

Je - hele slechte - optie werkt bij mij zelfs niet. Ik heb de beveiliging (tijdelijk) op het aller laagst gezet. En nog liet OE de plaatjes niet zien.

Ik heb Windows 2000 Prof (SP4). Ik heb de nieuwste patches voor OE/IE.

Heeft iemand misschien nog suggesties? Zo niet, kan ik proberen OE/IE opnieuw te installeren...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je toevallig McAfee draaien? Ik heb het zo gelaten en niet verder naar een oplossing gezocht, maar ik bracht het zelf in verband met McAfee Virusscan/Firewall.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 13:08:
Ik heb hetzelfde probleem. Heb je toevallig McAfee draaien? Ik heb het zo gelaten en niet verder naar een oplossing gezocht, maar ik bracht het zelf in verband met McAfee Virusscan/Firewall.
Nee. Ik heb alleen Norton Antivirus draaien. Ik zal nog es kijken of het daar misschien aan ligt.