Toon posts:

Everquest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik speel nu sinds 2 dagen everquest: new dawn (dat is dus everquest + ruins of kunark + scars of velious + shadows of luclin ) En wat ik zoek is andere nederlandse spelers.

Zijn er überhaupt everquest spelers op dit forum ? Want alle andere posts betreffende everquest zijn nogal oud en daarom opende ik maar een nieuwe post. Als er geen everquest spelers zijn hier sneeuwt deze vast snel onder en anders hoop ik hiermee wat contacten te leggen.

Ik zit zelf momenteel op de antonius bayle server maar heb vandaag gemerkt dat er ook een kane bayle server is en dat deze in Amsterdam staat. Welke servers spelen jullie en hebben jullie nog nuttige tips voor beginnende spelers ? Ik hoop wel dat ik het vol kan houden want ik heb al ooit anarchy online gespeelt en dark age of camelot maar AO speelde ik te weinig dus dat vond ik het maandelijkse bedrag niet waard en DAoC vond ik niet zo interessant.

Everquest heeft veel servers maar lijkt niet zo drukbevolkt te zijn. Zeker niet als je het vergelijkt met Anarchy Online. Maar zoals ik al vroeg.. als er hier mensen zijn die EQ spelen.. welke servers spelen jullie vooral ? En wat spelen mensen vooral ?
Ik speel nu 2 dagen en heb een iksar monk lvl 5 en een vah shir beastmaster die nog bezig is met de newbie quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:46
IK speelde tot een paar maanden geleden ook everquest.Toen zat er op antoniusbayle een guild die 'lowland elites' hete,daar zaten alleen nederlanders in. Mischien heb je daar wat aan

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-10 20:36
Everquest is zeker een van de leukste spellen die ik ken, om nederlands te vinden kan je eens in het serverwide.holland kanaal kijken (/join serverwide.holland). Het klopt inderdaad dat je op lagere levels wat eenzaam bent, tegenwoordig zijn veruit de meeste mensen die spelen "veteranen" die zonder veel problemen level 50 halen in een week met een nieuw character.

Het belangrijkste is om wat mensen te leren kennen, met name de eerste levels kunnen wat saai zijn als je in je eentje bent.
Ga voor de lol eens kijken in de bazaar en in plane of knowledge, daar zijn altijd massas mensen en zeker altijd wel iemand om mee te praten.
Als je levels omhoog wilt moet je natuurlijk monsters dood maken (andere opties als quests schieten echt niet op), zoek dus een groep. Het snelste gaat dit door /lfg te typen en het popup venster te gebruiken.
Wat meestal ook helpt is om naar zones te gaan waar veel lagere levels rondhangen en daar om een groep te roepen (bv. /shout Level 5 monk LFG).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik speel zelf al een paar maanden Everquest,
Heb een paladin level 28 genaamd Sens ;-)
er zijn ook nederlandse website's, probeer http://everquest.pagina.nl maar eens.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Ik ga dit oude topic eens omhoog trappen. Ik ben vorig jaar na sinds 2001 niet meer gespeeld te hebben weer begonnen met Everquest 1. Ik speel op de nieuwste server, Morden Rasp.

Ik heb de volgende Characters daar:

Chantenya - 58 Gnome Enchanter (op weg naar de 60 voor KEI)
Doctorquack - 55 Dwarf Cleric
Sharparrow - 51 Wood Elf Ranger
Postmortem - 36 Gnome Necro
Kleine - 24 Gnome Warrior

En ik heb net een Shaman gemaakt, lvl 3 Iksar ;)

Zijn er nog Tweakers die nog steeds of alweer Everquest 1 spelen?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 17:41
Ga deel 2 spelen man :P

• maartena
Deel 2 ziet er mooier uit, maar deel 1 is momenteel veel beter speelbaarder. Bovendien is het zo dat Everquest 2 niet perse beter is dan deel 1, voor deel 1 wordt nog steeds ontwikkeld, en we worden o.a. oude zones vervangen voor opnieuw getekende zones om de oudere graphics te vervangen voor moderne, nieuwe graphics.

Ik vindt deel 1 nog steeds erg leuk, heb deel 2 alleen in beta gespeeld bij iemand anders..... Er zijn ook heel veel spelers weer teruggekeerd van deel 2 naar deel 1.

Mijn Enchanter is intussen level 61.....

Casting KEI at the main bank! :D

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartena schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:12:
[...]

Deel 2 ziet er mooier uit, maar deel 1 is momenteel veel beter speelbaarder.
geen idee wat voor een systeem je hebt, maar mijn 2 jaar oude computer trekt EQ2 op 1280x960 perfect.
EQ2 draait veel beter dan de nieuwe SL zones in Anarchy Online - vooral met veel spelers en mob binnen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:04:
geen idee wat voor een systeem je hebt, maar mijn 2 jaar oude computer trekt EQ2 op 1280x960 perfect.
Ik heb het niet over technische specificaties en of je computer het goed doet, etc etc.....Mijn computer zal het ook best ter Ik heb het over speelkwaliteit. Content, de manier waarop je dingen doet, dingen die je wel/niet kan doen, etc etc......

Er komen steeds meer spelers terug van WoW en EQ2 naar versie 1 van EQ. Mijn Enchanter is intussen level 63 trouwens :)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1