Toon posts:

Foto`s online zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een simpel programma waarmee ik aan kan geven welke foto`s ik wil publisheren op internet. Hierbij wil ik graag de eerste pagina alleen maar thumbnails zien en als je dan op de foto klikt dat je hem dan helemaal ziet.
Het mooist zou zijn als ik ze nog op dag kan sorteren.(gaat om een vakantie verslag)
Er moet vast wel een freeware programmaatje voor zijn ik kan ze alleen niet vinden.

Thanks

Verwijderd

Neem is een kijkje op http://www.hotscripts.com/

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
kwou net zeggen ! :P

ik ben er iig super blij mee

nou nog mn vriendin >:)

Afbeeldingslocatie: http://images.fotopic.net/?id=1513833&outx=600&noresize=1&nostamp=1

O+ O+ O+

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik denk dat [search=online fotoalbum] je wel een heel flink eind op weg zal helpen :)

Verder kan je even kijken op phpfreakz.nl of een andere scripts site, dit soort dingen is heel veel te vinden

Ook staan er in Welkom in Thema Forum: Fotografie nog een aantal ideen genoemd. Succes! :)

[ Voor 23% gewijzigd door G33rt op 24-10-2003 23:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf genoeg webspace, het gaat me alleen om het bouwen

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 23:03:
Ik heb zelf genoeg webspace, het gaat me alleen om het bouwen
dan neem je even een kijkje op een scripts site, of je flanst zelf een phpscriptje in elkaar, dat soort dingen zijn relatief makkelijk te vinden of zelf te maken :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 24 October 2003 @ 23:06:
[...]

dan neem je even een kijkje op een scripts site, of je flanst zelf een phpscriptje in elkaar, dat soort dingen zijn relatief makkelijk te vinden of zelf te maken :)
Ik ben zeg maar een soort van indiaan die kraaltjes mooi vind. Ik wil kunnen knippen en plakken en slepen.
Ik haat mijn toetsenbord en hou van mijn muis (jaja ook van jou essie)

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Wat jij misschien zoekt is het volgende:

JALBUM

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 23:10: Ik ben zeg maar een soort van indiaan die kraaltjes mooi vind. Ik wil kunnen knippen en plakken en slepen.
_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Dennis2925 schreef op 24 October 2003 @ 23:14:
Wat jij misschien zoekt is het volgende:

JALBUM
exact super bedankt

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik gebruik http://phpix.org/ . Ik heb dit script naar mijn eigen wensen aangepast. Hij zet zelf de foto's om in het juiste formaat en maakt voorbeeldjes aan. De bezoeker kan dan zelf bepalen welk formaat hij wil bekijken. Werkt heel makkelijk. Het enige wat je moet doen is de mappen met foto's uploaden naar de album map. De mappen zet hij dan neer in zijn albumlijst.

Het enige nadeel is dat je op de server een proggramma hebt die de foto's resized. Was voor mij geen probleem. Ik heb een eigen dedicated server en heb daarop het gratis Imagemagick geinstaleerd. Wanneer dit ook op jouw server staat is een goede oplossing

kc

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Webshots :?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Met een beetje moeite en zoeken zal dit geen probleem zijn. Maar goed, er zal al veel suggesties aangedragen zodat de topicstarter er wel uit zal komen... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.