Ik wil graag een groot aantal bestands-namen afdrukken in de Windows-verkenner, is dit mogelijk en hoe ?
Yup, dat kan. Sterker nog: het staat in de FAQ van Software Algemeen (inderdaad, had ook hier kunnen staan maar het werd toevallig heel vaak gevraagd in SA, dus is het daar in de FAQ gezet
)
Omdat het je eerste topic is: Welkom op GoT!
Ik zet even [Alg] in je topictitel erbij, er zijn wat kleine 'regeltjes' op GoT en specifiek per subforum, zoals hier in WOS de OS naam in de titel (voor de duidelijkheid, zo zie je meteen waar het om gaat) - zie de 'sticky' topics bovenin voor wat uitleg
Edit:
vergeet ik de oplossing
vanaf de prompt:
dir /on /b /s *.txt > C:\bla.txt
Waarbij de *.txt dus alleen txt files doet, aanpassen naar wens of weglaten vor alles. Zie ook dir /? en de DOS links onderaan de SA FAQ
Omdat het je eerste topic is: Welkom op GoT!
Ik zet even [Alg] in je topictitel erbij, er zijn wat kleine 'regeltjes' op GoT en specifiek per subforum, zoals hier in WOS de OS naam in de titel (voor de duidelijkheid, zo zie je meteen waar het om gaat) - zie de 'sticky' topics bovenin voor wat uitleg
Edit:
vergeet ik de oplossing
vanaf de prompt:
dir /on /b /s *.txt > C:\bla.txt
Waarbij de *.txt dus alleen txt files doet, aanpassen naar wens of weglaten vor alles. Zie ook dir /? en de DOS links onderaan de SA FAQ
[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 24-10-2003 22:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ook Microsoft heeft hier (dezelfde
) oplossing voor:
How to Add the Print Directory Feature to Windows Explorer
How to Add the Print Directory Feature to Windows Explorer