FF een linkje voor je geplaatst *klik*
Mijn eerste indruk: een koffiezet-apparaat, maar dat terzijde
Ik denk dat je die fanregelaar wel achter dat klepje kunt krijgen, mits je geen potmeters met knopjes gebruikt, want die steken behoorlijk uit.
Verder zou ik zeggen, mail coolermaster even voor de afmetingen onder het klepje!
Mijn eerste indruk: een koffiezet-apparaat, maar dat terzijde
Ik denk dat je die fanregelaar wel achter dat klepje kunt krijgen, mits je geen potmeters met knopjes gebruikt, want die steken behoorlijk uit.
Verder zou ik zeggen, mail coolermaster even voor de afmetingen onder het klepje!
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
[rml][ Ervaringen] CoolerMaster Wave Master[/rml] dus
En hier nog een uitgebreide review met meer foto's dan je nodig hebt
Hmmm.. ik moet zeggen die Review (van Riffic's linkje) is erug goed. Thnx.. zijn wel kleine plaatjes, maar ik ga dit ding kopen. Vooral die Mobo Tray vind ik erug mooi gedaan
Niet alleen de Tray, maar ook gewoon het feit dat er CoolerMaster op staat, en dat ie helemaal uit Alu bestaat vind ik pluspunten
Verwijderd
kheb hiero wel zo'n kasje
ziet er goed uit, redelijk goede airflow, ruimte genoeg in de kast zelf, uitneembare panel aan de achterkant voor mobo, alles met tumbscrews.
enige dat ik net iets minder vind is dat je maar 1 floppy drive ding hebt en geen twee voor bijvoorbeeld een fijne kleine babybus ofzo, en de twee lichtjes die voorin zitten worden aangesloten via een molex das iets minder maar verder is ie wel ok
ziet er goed uit, redelijk goede airflow, ruimte genoeg in de kast zelf, uitneembare panel aan de achterkant voor mobo, alles met tumbscrews.
enige dat ik net iets minder vind is dat je maar 1 floppy drive ding hebt en geen twee voor bijvoorbeeld een fijne kleine babybus ofzo, en de twee lichtjes die voorin zitten worden aangesloten via een molex das iets minder maar verder is ie wel ok
Wat heeft dit met casemodding te maken

Verder is hierover inderdaad zat te vinden
Wees blij dat je Internet hebt.
Verder is hierover inderdaad zat te vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()