KVM en TFT

Pagina: 1
Acties:

• gromnl
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-03 16:03
Ik heb een vraag die ik moeilijk met de search kan vinden.

Binnenkort heb een nieuwe 19 inch tft monitor van philips, deze vervangt mijn 19 inch crt monitor die helaas kuren begint te vertonen. Nu is het zo dat deze crt monitor middels een kvm switch aangesloten staat met 2 computers. Nu is mijn vraag of deze opstelling ook kan met een tft monitor. Ik weet weinig van het tft principe af dus als het slecht is voor een tft om telkens te switchen dan wil ik dat liever niet uit proberen.

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Dit kan altijd mits je de normale monitor aansluiting (hd15) gebruikt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OH --> VB :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Tuurlijk kan dat, alleen kun je dan niet van DVI gebruik maken. Althans, ik ben nog geen KVM switches tegen gekomen met DVI aansluitingen (ik ben er dan ook niet echt naar op zoek geweest of zo :+ ). En het switchen zélf mag ook geen probleem vormen voor de TFT; er zijn genoeg TFT's met twee ingangen om 'm aan twee PC's te hangen en vervolgens te switchen met een druk op de knop (anders zouden de fabrikanten die functie niet inbouwen en/of er gewag van maken)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Abbadon schreef op 24 October 2003 @ 22:56:
Tuurlijk kan dat, alleen kun je dan niet van DVI gebruik maken. Althans, ik ben nog geen KVM switches tegen gekomen met DVI aansluitingen (ik ben er dan ook niet echt naar op zoek geweest of zo :+ ). En het switchen zélf mag ook geen probleem vormen voor de TFT; er zijn genoeg TFT's met twee ingangen om 'm aan twee PC's te hangen en vervolgens te switchen met een druk op de knop (anders zouden de fabrikanten die functie niet inbouwen en/of er gewag van maken)
Afbeeldingslocatie: http://www.leunig.de/photo/products/smartview/AV_DVI_f_web300.jpg

*D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Maar ik heb een USB desktop setje... Wat nu... 8)7

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Snijkoek schreef op 25 October 2003 @ 20:37:
Maar ik heb een USB desktop setje... Wat nu... 8)7
Zeurpiet :+

Afbeeldingslocatie: http://www.drbottkg.de/img/msDVIback.jpg

:7

Oslik blyat! Oslik!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

whoeaaaa!!! Nu nog zoveel computers met dvi

(en een groter bureau...)

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Wat ik heb gedaan is, op de DVI ingang van mijn TFT de 1e computer aangesloten en op de D-SUB mijn 2e computer aangesloten, toetsenbord en muis doe ik met een switch welke geen DSUB heeft, dus dit was de oplossing voor mij :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik heb mijn TFT aan een KVM (cybex switchview) hangen via de gewone analoge aansluiting, werkt probleemloos.

Who is John Galt?

Pagina: 1