Portable cdspeler leest CDR??

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:44
Ik ben op zoek naar een niet al te dure portable (audio)cd speler die ook gecopierde cd's kan afspelen (prijs tussen de 100 en 200 gulden).
Welke merken/types kunnen jullie me aanraden? Het hoeft allemaal niet zo super hi-tech te zijn... gewoon lekker luisteren is al genoeg.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 17:47
ehhh zolang de muziek op cda-audio formaat is gebrand hoef je je niet druk te maken om je speler
die van playmobil moet al vet werken!
:D

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

Nee das niet waar, er is wel degelijk verschil in. Sommige lasers kunnen sommige cdrs nou eenmaal niet/slech lezen..
/me ook geinteresseerd in goedkope discman..

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 06:49
Ik heb zelf een Philips AZ7900, dit is een vrij goedkope, maar werkt prima. Het staat in de winkel ook aangegeven of ze CDRW's lezen. Als ze die lezen, dan hebben ze vaak ook geen moeite met CDR's

Verwijderd

Ik heb een Sony discman, met CDR's heeft ie geen problemen maar CD-RWs kan ik niet afspelen ;(
Hetzelfde geld ook voor mijn stereo trouwens.

Kan het soms liggen aan de software die je gebruikt? of bepaalde instellingen die je moet aanzetten ofzo, waardoor CD-RWs wel gewoon leesbaar zijn? :?
Ik gebruik WinonCD en ik heb een Plextor 8/4/32 brandertje :)

Verwijderd

mijn vaders goedkope Philips discman werkt ook goed met CD-R, CD-RW kan hij ook goed aan.

Weet iemand of dit trouwens geldt voor de Philips autoradio cd-spelers?

Verwijderd

correct me if i am wrong. wat ik dacht is dat cds en cdrs op single of draaien, en dat cdrws op dual speed draaien, en dat de snelheid van je potable single speed is. vandaar dat cdrws niet werken.

• Leader98
  • Laatst online: 07:44
OK, ik begrijp dat als een speler CDRW's kan spelen dat ie ook CDR's speelt. Het probleem is echter dat dit er in de winkel niet vaak bij staat (sterker nog er staat helemaal niks of zeer weinig aan specificaties) en de winkelier zit niet echt te wachten om dat even op de toonbank uit te proberen, zeker niet omdat het niet over een echt dure speler gaat.
Wat ik graag van jullie wil hebben is merken en typenummers ed van spelers die nu nog verkrijgbaar zijn en goed bevallen.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49
koop een lenoxx mp3cdspeler = Fl 325
kan je ook gewone cd's lezen cdr en cdrw
en mp3cd waarom wil je nog wat anders?
(wel ff sony oordopjes kopen)

• uibeltje
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Bepaalde Philips portable spelers zijn hier speciaal voor gemaakt (CD-RW), het staat er dan ook duidelijk op. Ze zijn wel iets duurder. CD-RW wordt afgespeeld door weinig huis- tuin en keuken cd-spelers tenzij het er duidelijk opstaat.
Pagina: 1