Compaq deskpro EN 6500 SFF vragen

Pagina: 1
Acties:

• rarepop
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
Hey ik ben nu de trotse eigennaar van de compaq deskpro EN 6500 SFF. dat is een compaq met de volgende spec:

P3 500 mhz
256 Mb sdram
10 Gb HDD

Ik had hierover de volgende vragen. Ik wil graag wat meer mhz in deze pc zetten maar ik kan nergens vinden hoeveel er maximaal in kan. Ook zou ik graag een grotere HDD er in willen zetten maar ook bij dit kan ik weer nergens vinden hoe groot die maximaal mag zijn. Ik heb al op internet gekeken, maar op de site van compaq zelf kan ik daar niets over vinden en als ik bel krijg je zo'n vrouwtje aan de lijn die alles van een papiertje af leest en op mijn vragen geen antwoord had.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ja oke ik weet het voor die hdd moet ik eigenlijk op een ander topic wezen maar ik had geen zin om er twee te openen

[ Voor 9% gewijzigd door rarepop op 24-10-2003 21:53 ]

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

http://h18000.www1.hp.com...kpro/us/locate/3_363.html

1 min met google gezocht op "compaq deskpro EN 6500 SFF" :)

suc6

• rarepop
thanks ik zal ff kijken of ik hier wat aan heb

Edit:
Wat moet ik hiermee ik wil weten hoeveel Mhz mijn compaq maximaal kan hebben ik heb geen drivers nodig :? die kan ik zo ook wel vinden.........

[ Voor 63% gewijzigd door rarepop op 24-10-2003 23:18 ]

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

Guide for Compaq Deskpro EN Series
covers models featuring : Intel celeron/pentium II/Pentium III with the Intel 440BX AGP Chipset

als je mn eerste link vind, dan kan je daar weer een link aanklikken nl : 'manuals" en daar vind je dit dus bijv :)

verder als je bij de drivers kijkt naar de specificaties van de nieuwste BIOS dan staat daar bijv ook :
Adds support for reporting of hard drives greater than 64GB
beetje moeite doen kan hier geen kwaad hoor

en verder kan je dan beste even AIDA32 downloaden hier dus om te kijken welk moederbord je precies hebt, en met welke chipset, dan kijk je gewoon op de site van de fabrikant welke proc's die max ondersteund

[toevoeging]
als je inderdaad een intel 440BX chipset hebt dan kan je gelijk even Hier klikken voor meer info
[/toevoeging]

edit:

en wel vriendelijk tegen mij blijven he, je mag al blij zijn dat ik 'alle' werk jou uit handen neem, terwijl op GOT verwacht word dat je dit ook zelf kunt/doet

[ Voor 23% gewijzigd door DoingK op 25-10-2003 11:21 ]

• rarepop
Ja oke

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

sorry zal nooit meer zo reageren :D