Ervaringen met p2p-client Ares

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:06
Heeft iemand al gehoord van het p2p Progamma ares?
Het is een soort progamma als kazaa.
Alleen op het netwerk van kazaa worden dus mp3's verpest (vermoedelijk) door de riaa door verkeerde geluisindeling mp3's die zomaar stoppen enz enz enz.

Wat is ares?

-Ares is een peer2peer progamma waar je bestanden met elkaar kunt uitwisselen

-Het progamma is redelijk snel maar net als kazaa hangt dat dus af van bepaalde omstandigheden.

-Het progamma is spyware free!!

Het kan gedownload worden op http://www.softgap.com/

Deel jullie ervaringen! ik ben zeer tevreden dat ik een vervanger voor kazaa heb gevonden.
Ik gebruikte het alleen voor mp3's maar die verkeerde namen werd al heel snel vervelend.
Tot zover hier nog geen betsnad met een verkeerde naam gevonden.

May Lyssa aid you

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:09
Ik moet zeggen, toen ik deze topic las, had ik het idee van why not
T werkt erg intuitief (lijkt wel errug op kazaa)

Ik had meteen vrij veel results... een toppertje eigenlijk, nou maar hopen dat t netwerk groter wordt, want dat is het atm nog niet erg...

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:06
Ja idd ik had het progamma nog niet egt zo goed getest voordat ik dit topic opende 8)7
Had ik dus beter wel kunnen doen want het netwerk is idd nog betrekelijk klein maar het is wel gischikt om de meeste mp3's te vinden als je het gebruikt voor mp3 is het dus wel te doen.
Alleen heb je dus ook nog geen search more sources functie..
Het progamma moet zich dus nog vereder ontwikkelen.

May Lyssa aid you

Verwijderd

Ik zag het programma al een paar maanden geleden, heb het toen niet getest. Maar nu kwam ik met het grandioze idee om het een keer te installeren.

Heb op dit moment nog niks gedownload, maar het ziet er veelbelovend en keurig uit!

Hoop inderdaad dat het netwerk zal groeien, maar niet dat het weer zo'n junknetwerk als Kazaa wordt.

Ares
Ares is a nice p2p program for Windows. It has a very easy to use interface similar to Kazaa. There is many features to Ares that you will not find in any other p2p program out there. There is a nice Web Browser, Chat, Easy to use Search, Built in theater/Media player and A safe network to share your files on.
Ares runs on its own Decentralized Network. It usually is averaging around 2,000,000 files or lower, depending on what supernode you connect to. There is Multi-Source downloading which makes downloads alot quicker. The network does not have many, if any fake files. The network is pretty clean right now and is very dependable.

Features:
Advanced search for all types of media files (Audio, Video, Games, Software, Photos and more).
Very fast downloads from multiple users simultaneously.
Automatic resume feature that assures the completion of all your requested downloads.
A Media Player with play lists and full-screen mode.
Ability to preview Audio and Video files while their download is in progress.
Enhanced Library Manager ideally designed for organizing all your PCs media files.
Advanced media filter that prevents access to offensive files and viruses.
Ability to create your chat room and chat with your friends while downloading.
The most friendly and intuitive user interface.
Bandwidth and queue control.
Spyware Free.
Ares is a peer to peer file sharing program that enables users to share any digital file including images, audio, video, software, documents, etc. You may now easily publish your files through the Ares Network.

As a member of the Ares network, you can also search and download just about any digital media file.

With Ares you can also join or host chat rooms and meet new friends. Softgap is an international software company engaged in the business of providing cutting edge peer to peer filesharing software.

Download
Ares V1.8

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 08:41 ]

Verwijderd

Op dit moment 1 kleine bug ontdekt:

Zoek je op naam van een album, dan vind ie geen tracks met dezelfde naam als het album. Stel je zoekt Mutter van Rammstein, dan geeft ie alle nummers behalve het nummer Mutter. Zelfde geld bijvoorbeeld ook bij desireless van Eagle Eye Cherry.

Verder merk je duidelijk dat het meer user nodig heeft.
En kwa lay-out vind ik het eerder shareaza dan kazaa, maar das ook duidelijk :)

Verwijderd

Heb het al sinds 2 maanden.

Een tip als je films zoekt:
Zoek op TMD en dan de filmnaam.
Gegarandeerd dat je de film hebt.

En bij sommige mp3's heb je ook hier ruis in zitten, of een irritante getik.
Maar het programma is heel snel en werkt als een tierelier. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 10:07 ]

Verwijderd

heb het idee dat ik soms erg weinig vind. Zal wel liggen aan het aantal users op Ares. Werkt verder als een trein. Lekker basic

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Een vriend van mij gebruikt het nu ook al een tijdje en hij is zeer tevreden. Ik heb hem net ook geinstalleerd (1.81) en ik heb wat dingen gezocht en ik moet zeggen dat ik best wel onder de indruk ben :)

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Ik gebruik het ook al enige tijd, en ik vind dat ik nog nooits zo iets goed heb gehad als dit programma. Veel te vinden, snel opstarten, (bijna) geen queue's, en de downloadsnelheid is voor mij hoger dan met stardownloader of iets in die trend.

Alleen hebben veel vrienden van mij , als ik de naam zeg, de indruk dat het programma niet gratis is. Op het internet circuleren dus mensen die het doorverkopen, wees gewaarschuwd!
www.aresgalaxy.org/

×××

• dynax
  • Laatst online: 08-12-2025
Het is idd snel, maar ik krijg bij de 2e keer opstarten , dat de grafische interface door de war is, delen van het proggie zijn de texten verdwenen, knoppen zonder text,heb de normale versie geprobeerd en ook de lite versie.
Ook na een schone instal van XP doet ie dat.
Erg jammer, had ik nou net een mooie client gevonden, werkt het niet goed! :'(

UPDATE: Het probleem met de grafische interface is opgelost!:

Op een of andere manier ziet ie na de 2e keer opstarten niet alles in de nederlandse taal.
Schakel daarom een keer over op engels,dan is alles er weer, daarna weer op nederlands overschakelen.

UPDATE 2: Nederlands blijft toch niet goed werken, dus gewoon de engelstalige interface blijven gebruiken.

[ Voor 38% gewijzigd door dynax op 18-01-2005 22:07 . Reden: gebruikers ervaring ]

mijn systeem.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Limewire _/-\o_

maar ik zal ook Ares vandaag uitproberen! ;)

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-06 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2003 @ 10:07:
Heb het al sinds 2 maanden.

Een tip als je films zoekt:
Zoek op TMD en dan de filmnaam.
Gegarandeerd dat je de film hebt.

En bij sommige mp3's heb je ook hier ruis in zitten, of een irritante getik.
Maar het programma is heel snel en werkt als een tierelier. 8)7
TMD, dat is toch die release groep met die ontzettend gare 'camera in bioscoop' films !?
Ik weet het bijna zeker...

King of Cod

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-07 10:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

dynax schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 07:05:
Het is idd snel, maar ik krijg bij de 2e keer opstarten , dat de grafische interface door de war is, delen van het proggie zijn de texten verdwenen, knoppen zonder text,heb de normale versie geprobeerd en ook de lite versie.
Ook na een schone instal van XP doet ie dat.
Erg jammer, had ik nou net een mooie client gevonden, werkt het niet goed! :'(

UPDATE: Het probleem met de grafische interface is opgelost!:

Op een of andere manier ziet ie na de 2e keer opstarten niet alles in de nederlandse taal.
Schakel daarom een keer over op engels,dan is alles er weer, daarna weer op nederlands overschakelen.

UPDATE 2: Nederlands blijft toch niet goed werken, dus gewoon de engelstalige interface blijven gebruiken.
Sorry admins als deze topic te oud is om een schopje te krijgen,maar ik heb de oplossing van die grafische fout.
Als je ARES de 2e keer opstart dan zal als het goed is de grafische omgeving het niet meer doen.
Om dit op te lossen moet je de Registry Editor gebruiken.

ga naar Start -> uitvoeren -> regedit.exe -> HKEY_CURRENT_USER -> software -> ARES
verwijder deze hele map. Start daarna weer ARES op. Nu zou ARES het goed moeten doen ongeachte welke taal ingesteld is :)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-07 22:16
Het is fijn ja, zit ook in KCEasy, dus ik kan ook op het netwerk en het is erg snel

• Double J
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik zie het topic nu voor de eerste keer, en ik heb het programma meteen gedownload en uitgeprobeerd... Het werkt echt top!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Even 'ervaringen' toegevoegd aan de topictitel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Double J
  • Laatst online: 23-02 18:47
Het valt me op dat de reacties verspreid zijn over een aantal maanden... Wordt het programma maar door zo weinig mensen gebruikt?

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Net even geïnstalleerd, werkt een stuk beter dan Kazaa imho :)
Connecten naar die chatchannels wil alleen niet helemaal lukken, zal er eens even aan gaan prutsen.

Toch blijf ik erbij dat DC++ het beste prog is ;)

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Snel is tie zeker!!!! maar het doet me in alle opzichten denken aan warez (ander p2p proggie) maar dan zonder spyware.

Verwijderd

Ik heb een avondje Ares Galaxy uitgeprobeerd en ik moet zeggen: ik ben best onder de indruk!

Een mooie, simpele interface, veel resultaten en downloaden met hoge snelheden. Dit zou best wel eens de nieuwe Napster of Kazaa kunnen worden.

Download hem via http://www.aresgalaxy.org/ (ik heb de Regular Edition)

Afbeeldingslocatie: http://www.aresgalaxy.org/image/ares_regu_small.gif

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat is het verschil tussen Ares Galaxy en de gewone Ares?

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 14:11
Oscar Mopperkont schreef op maandag 04 april 2005 @ 08:57:
Wat is het verschil tussen Ares Galaxy en de gewone Ares?
huh?
ares = ares galaxy maar gewoon korte naam er voor

vroeger had je ares light en ares regular maar is tegenwoordig nog maar 1;

http://aresgalaxy.sourceforge.net/

--kuch niet op de datum gelet-

[ Voor 5% gewijzigd door Icekiller2k6 op 13-07-2006 12:24 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 5090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1600

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Lekkere kick Icekiller ;)

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Pagina: 1