Wat ik zie is dat als een winkel bijv. faillet gaat dat de hele winkel met SS en al wordt verwijderd. Dit lijkt me geen goed plan omdat het vaak zo is dat de eigenaar een nieuwe winkel start (dat kan tegenwoordig). Dan is het wel fijn om te weten wat anderen voor een ervaringen met de 'eerste' winkel hadden.
Natuurlijk is het een discussiepunt dat zo'n eigenaar een nieuwe kans moet krijgen maar ik denk echter wel dat door het verwijderen van winkels uit de SS er teveel 'belangrijke' informatie verloren gaat.
Wat ik dus voorstel is om winkels die failliet zijn uit de lijst met winkels te halen, echter dat ze met de zoekfunctie nog te vinden zijn zodat je nog ervaringen op kan halen.
Natuurlijk is het een discussiepunt dat zo'n eigenaar een nieuwe kans moet krijgen maar ik denk echter wel dat door het verwijderen van winkels uit de SS er teveel 'belangrijke' informatie verloren gaat.
Wat ik dus voorstel is om winkels die failliet zijn uit de lijst met winkels te halen, echter dat ze met de zoekfunctie nog te vinden zijn zodat je nog ervaringen op kan halen.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!