u can fool all people some time and fool some people alltime
Verwijderd
btw, wie zegt dat veel internet gebruik zo slecht is? moet je maar eens de oude verhalen uit de tijd van de auto lezen 
"Het was nimmer God's bedoeling dat den mensch zich met de onnatuurlijke snelheid van wel 30 kilometers per uur over deez' aard verplaatst"
of iets in die trant
alles wat nieuw is heeft effect op het leven
of dat effect nou slecht is of niet, dat moet de tijd maar wijzen, tenzij iemand een technology assesment maakt van het internet
"Het was nimmer God's bedoeling dat den mensch zich met de onnatuurlijke snelheid van wel 30 kilometers per uur over deez' aard verplaatst"
of iets in die trant
alles wat nieuw is heeft effect op het leven
of dat effect nou slecht is of niet, dat moet de tijd maar wijzen, tenzij iemand een technology assesment maakt van het internet
Verwijderd
Ik hoef alleen maar naar mijn telefoon rekening te kijken om er achter te komen dat ik een i-net junk ben.:(
Internet is verslavend. En heel verslavend. Ik heb lang gewacht op i-net voor ik het had en nu zit ik er elke dag op...
Internet is verslavend. En heel verslavend. Ik heb lang gewacht op i-net voor ik het had en nu zit ik er elke dag op...
Verwijderd
hmmm
misschien moeten we de verslaving opdelen in twee typen,
de info-junkie
en de sociale contacten-junkie
de info-junkie
Wat maakt het uit of je internet-verslaafd bent, je gaat er echt niet eerder van dood ofzo. Dat ga je wel van roken, veel drugs en dat soort verslavingen, dus wat is er mis met een internetverslaving?
Ik heb wel een tip voor mensen die van hun internetverslaving afwillen: neem een chello-aansluiting van UPC, dan wil je nooit meer internetten!
Ik heb wel een tip voor mensen die van hun internetverslaving afwillen: neem een chello-aansluiting van UPC, dan wil je nooit meer internetten!
Always outnumbered, never outgunned!
Nou, dat je bij 2 keer ja al verslaafd zou zijn, vind ik zwaar overdreven.
Stel één van die vragen maar eens m.b.t. tv: denkt u overdag wel eens aan iets op tv? Nou, geregeld.
Stel één van die vragen maar eens m.b.t. tv: denkt u overdag wel eens aan iets op tv? Nou, geregeld.
Verwijderd
Keize001 >>>
Nog een leuke site:
http://www.netaddiction.com/resources/test.htm
Hoewel dit sort vragen voor mij neit eens meer te beantwoorden zijn:
11. How often do you find yourself anticipating when you will go on-line again?
Ben gewoon altijd online. Alleen s'nachts gaat me bak uit. Dus deze test is meer geschikt voor de arme KPN'ers onder ons.
Hier in amsterdam is het prima te doen op het oude A2000 netwerk. Niet meer zo geweldig als in "the good old days" maar nog steeds zeer acceptabel.Ik heb wel een tip voor mensen die van hun internetverslaving afwillen: neem een chello-aansluiting van UPC, dan wil je nooit meer internetten!
Ik denk wel dat ik onder beide val. ICQ is wel mijn voornaamste communicatiemiddel. Veel meer dan telefoneren, e-mial, post (was dat ook alweer?) of iets dergelijks.hmmm
de info-junkie
Nog een leuke site:
http://www.netaddiction.com/resources/test.htm
Hoewel dit sort vragen voor mij neit eens meer te beantwoorden zijn:
11. How often do you find yourself anticipating when you will go on-line again?
Ben gewoon altijd online. Alleen s'nachts gaat me bak uit. Dus deze test is meer geschikt voor de arme KPN'ers onder ons.
Pagina: 1