[XP] Taakbalk opschonen

Pagina: 1
Acties:

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:58
Ik draai Windows XP SP1. Een van de functies van de taakbalk is om ongebruikte icoontjes te verbergen. De eigenschappen van 't wel of niet verbergen kun je aanpassen in de eigenschappen van de taakbalk, bij 'meldingen'. Deze lijst is bij mij erg onoverzichtelijk geworden, en daarom zou ik die lijst graag opschonen. Ik weet dat er in een computermagazine van enkele maanden geleden een tip stond om deze op te schonen, maar ik kan het niet meer terugvinden. Kan iemand me deze tip posten?

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
welke lijst bedoel je nu precies?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
IKKE86 schreef op 24 October 2003 @ 20:23:
welke lijst bedoel je nu precies?
de lijst van welke iconen verborgen worden in zijn systray. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat dit: How to Clear Past Items from the Notification Area article over jouw vraag stelling gaat.

Je kan dit vinden door op google te zoeken naar: "Customize notifications" past items te zoeken.

Customize notifications is de titel van het venster wat je op wilt schonen, "past items" is de sub-heading die je wilt opschonen.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
rechtermuisknop op je taakbalk>eigenschappen>niet actieve pictrogrammen opruimen>aanpassen. daar kun je aangeven welke er wel en niet verborgen moeten worden

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:58
Ik wil niet aanpassen welke wel en niet moeten verschijnen, ik wil die gehele lijst opschonen!
elevator schreef op 24 October 2003 @ 20:27:
Ik denk dat dit: How to Clear Past Items from the Notification Area article over jouw vraag stelling gaat.

Je kan dit vinden door op google te zoeken naar: "Customize notifications" past items te zoeken.

Customize notifications is de titel van het venster wat je op wilt schonen, "past items" is de sub-heading die je wilt opschonen.
Dit is inderdaad de oplossing! Bedankt Elevator!

[ Voor 75% gewijzigd door jpiscaer op 24-10-2003 21:02 ]

Pagina: 1