Toon posts:

Data van een flash site plukken

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een flash site op internet bevat text die ik wil gebruiken in mijn webpagina.
Het gaat om een concertagenda en die wil ik deels overnemen in mijn eigen webpagina. Als ik op de originele site "view source" doe zie ik uiteraard alleen wat flash verwijzingen dus daar kan ik de data niet vandaan halen. Heeft iemand een idee hoe ik dat wel zou kunnen doen Via printen -> OCR -> Word kan het wel maar dan moet ik er een behoorlijk script voor gaan schrijven, ik vraag me af of dat niet makkelijker kan.

Verwijderd

Neem contact op met de admin. Rippen mag meestal niet.
Waarom je dit in WOS plaatst is me een raadsel.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zou het aan de webmaster zelf vragen.
De meeste mensen vinden het niet leuk als er iemand informatie van hun site klakkeloos gaat overnemen. Ikzelf ben van mening dat je dan een grote kans hebt dat je dan aan die concertagenda zal komen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

hacking_mike,

Met deze omschrijving kunnen niet zo heel veel mensen iets denk ik - je stelt een vraag ofdat het makkelijker kan, en ik denk het niet.

Waarm niet? Geen idee - want ik weet niet wat voor site het is - staat de informatie die jij wilt hebben in HTML, Flash, een Java Applet? Ik zou het niet weten :)

Probeer iets meer informatie te vergaren (eg: Wat is nou precies je vraag :P ), en open dan even een nieuw topic in het juiste forum. Dit is in ieder geval geen vraag over Windows, en dus doe ik dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.