Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Dirty op 25-10-2003 13:24 ]
Ik heb bij allebij dezelfde werkgroep opgegeven, gewoon standaard MSHOMEVerwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 13:14:
Allebij de pc indezelfde werkgroup plaatsen.
Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt....Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 13:14:
Allebij de pc indezelfde werkgroup plaatsen. En er voor zorgen dat of beide account waarmee je aanmeldt gelijk zijn. Of er voor zorgen dat het account waarmee je aanmeld op windows 98 bekend is binnen windows XP.
Dit ga ik proberen. Alvast bedankt!Dirty schreef op 25 October 2003 @ 13:22:
Ik had hetzelfde probleem, door toevoeging van IPX/SPX/Netbios bij de eigenschappen van de netwerkkaart op de XP-puter had ik wel toegang tot de W98 machine. Ik hoop dat deze oplossing je verder helpt.
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Oftewel, of op beide pc's aanmelden met dezelfde gebruikersnaam, bijvoorbeeld Administrator, of op de XP bak met bijvoorbeeld Administrator en op de 98 bak met Pietje en dan op de XP bak de gebruiker Pietje toevoegen met de goeie rechten eraan verbonden.Andre-85 schreef op 25 October 2003 @ 18:29:
MrBear schreef op 25 October 2003 @ 13:14:
Allebij de pc indezelfde werkgroup plaatsen. En er voor zorgen dat of beide account waarmee je aanmeldt gelijk zijn. Of er voor zorgen dat het account waarmee je aanmeld op windows 98 bekend is binnen windows XP.
Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt....