[SETI]Seti-Queue message

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 16:10
Uhm, ik zie net dit op mijn Seti-Queue voor Division Brabant verschijnen:
Message from Seti WARNING: Platform i386-winnt-cmdline not found; continuing in test mode.
Message time Thu 2003 Oct 23 18:30:00 (1 day 0 hr 38 min ago)
En dit:
Message from Seti WARNING: Platform Macintosh not found; continuing in test mode.
Message time Thu 2003 Oct 23 18:21:18 (1 day 0 hr 48 min ago)
Wat wil dit zeggen en kan het (veel) kwaad? Ik schrok namelijk wel toen ik het zag na een dag :D

• Witlof
Niemand :?

Het lijkt allemaal nog wel goed te werken maar toch raar dat die melding er staat.

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
Die boodschappen komen van de dataserver (Berkeley).
Het betekent exact wat er staat: je client wil een nieuwe wu ophalen, en de dataserver kan er geen vinden. Wellicht omdat die na de zoveelste keer down weer aan 't opstarten is. Of om een, voor ons gewone aardlingen, compleet andere reden ;)
Je client gaat dan niet idlen, maar in "test mode". Vziw gaat die dan een of andere test-wu crunchen. Ik betwijfel of je daar credit voor krijgt.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 12:25
(jarig!)
geen data meer? -> alien found? })

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

stappel_ schreef op 26 October 2003 @ 16:38:
geen data meer? -> alien found? })
ow die is al jaaaaaaaaaaaren geleden gevonden hoor.. wel eens goed de foto's van sommige dpc'ers bekeken ??

• Witlof
ColdRain schreef op 26 October 2003 @ 15:45:
Die boodschappen komen van de dataserver (Berkeley).
Het betekent exact wat er staat: je client wil een nieuwe wu ophalen, en de dataserver kan er geen vinden. Wellicht omdat die na de zoveelste keer down weer aan 't opstarten is. Of om een, voor ons gewone aardlingen, compleet andere reden ;)
Je client gaat dan niet idlen, maar in "test mode". Vziw gaat die dan een of andere test-wu crunchen. Ik betwijfel of je daar credit voor krijgt.
Toch vaag want mijn Queue zegt nog ruim 70 WU's beschikbaar te hebben. Nou ja, we zullen het even aankijken en hopelijk komt het dan goed :)

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
Witlof schreef op 26 October 2003 @ 21:54:
[...]
Toch vaag want mijn Queue zegt nog ruim 70 WU's beschikbaar te hebben. Nou ja, we zullen het even aankijken en hopelijk komt het dan goed :)
"Berkeley" is altijd al erg vaag geweest :P Onderzoek naar buitenaards leven overigens nog veel meer :P :P
Anyway, ik ben het met sko een aantal keren (3?) tegengekomen. Maar daarna deed ie weer lustig verder.
Pagina: 1