5.1 setje op een asus A7N8X Deluxe

Pagina: 1
Acties:

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hey

Ik heb een probleem met het goed krijgen van het geluid met mijn 5.1 geluids setje van logitec, ik heb een foto genomen van de achterkant van de pc waar de uitgangen van het geluid zitten

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Foto88828282.jpg

Omdat er in sommige gaatjes al wat zat hebik het er ff bij gezet welke kleur dat is, bij de andere is het duidelijk te zien.

Er zitten 3 plugjes bij het 5.1 setje met de kleuren zwart oranje en groen, maar achter op het mobo zit er geen zwart gat,

Weet iemand waar ik een simpele driver ofzo kan halen waarmee ik alles mee inplug in de aangegeven gaten? dus dat ik niet eerst moet uitzoeken welk gat voor welk plugje is? Want nu klopt er helemaal nix van het geluid.
Een uitleg over welke plug in welk gat moet met het uitleggen hoe ik de rest moet instellen is ook goed :).

thnx alvast

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Alle 3 je pluggen moeten onderin de 3 aansluitingen, en dan in nForce panel de 2 vinkjes aanzetten bij Speaker Setup Wizard: My rear speakers are plugged into the line out, en my center/sub are plugged in the mic. Van links naar rechts van de achterkant gezien: zwart, groen, roze/oranje. Kan niet mis gaan ;)

LinkedIn
Instagram

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik heb het nu met dat nforce ding gedaan maar ik moest doen: van links naar rechts, oranje groen zwart, dus net andersom, (ik denk dat je dat ook bedoelde ;))

thnx voor je hulp

Verwijderd

Ah, kijk aan. Ik had dit probleem dus ook.

Je stopt de groene in de groene.
De zwarte in de paarse.
De oranje in de oranje.

Ik ga er vanuit dat je een logitech z640 hebt.

Niet matrix aanzetten. Vervolgens dit downloaden:

http://www.nvidia.com/object/nvswap_1.0.html

Hier even mee klooien en je hebt perfect 5.1 sound :)

Edit:

Ow, je hebt de oplossing al :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 22:59 ]