Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[2 BUG's] Search+Vorigeknop en Code

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bug 1: De vorigeknop
Als ik met de search iets opzoek en ik open het topic, zodra ik dan gebruik maak van de knop "Vorige"(of muisknop voor vorige pagina) dan krijg ik een verkeerde pagina te zien, in dit geval de frontpage.

Ik had gezocht op dit, zodra ik dan een topic open en op vorige druk dan ga ik niet eens terug. Ik blijf gewoon staan op het topic dat ik geopend had, maar ik zie de URL wel veranderen.

Bug 2: Code met < en >
Als ik een code dmv de code tags post en daarin zit een <, > of & dan krijg ik de html code daarvan te zien, ik weet niet of dit al gepost is en ik verwacht van wel, daarom doe ik dit even in het zelfde topic.

HTML:
1
<html>

QBasic:
1
out &h70,0

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 19:00 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Over welke browser gaat het in het eerste geval :?
Want dat kan ik hier met IE 6 en Mozilla Firebird 0.7 niet reproduceren met.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Met IE5.5 kan ik dat eerste ook niet reproduceren.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van IE5.0(nog niet geupdate na herinstall van pc :P) op W2K SP4

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Das een browser van 3 4 jaar oud... laten we het vooralsnog maar op bugs in die browser houden dan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 24-10-2003 21:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
op de fout in de code kan er ipv de #code van < een &gt en < ;)
op de fout in de url, waarom word die url dan niet normaal gepost? via volgende/vorige werkt het vedder wel. Of is dat een gewone form action en dat IE 5.0 dat niet goed afhandeld?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euh, je moet maar even heel precies gaan uitleggen wat je nou waarmee bedoeld, want ik snap nu minder dan eerst van je probleem :)

Doe maar net of ik heel dom ben (misschien ben ik dat ook wel ;) ) en leg het in stappen uit.
Dus link X, daar doe je drukken op knop/link Y, en dan gebeurt er Z terwijl er W moest gebeuren, etc :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek op iets(maakt niet uit), in de results klik ik op het topic zodat het topic opent. Ik druk op de knop Vorige en ik kom of op een lege search uit of op de pagina die ik voor de search bezocht(meestal een lege search, maar met de url van de volle search).

1) ik open mn browser(startpage http://gathering.tweakers.net/ )
2) ik klik op search
3) type "javascript input" in en druk op enter
4) ik klik op het 1e topic als dat zou verschijnen
5) ik druk op vorige knop, dan kom ik op de search terug ZONDER results.

de search is nou helemaal DOWN, ik kan niets meer vinden ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

nou, ik kan de bug nog steeds niet reproduceren, dus lijkt het me toch echt aan je IE5 te liggen??
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.