Pc Probe ---> Power fan op 0

Pagina: 1
Acties:

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:46
In pc probe geeft ie aan dat mijn power fan op nul staat terwijl hij gewoon draait tis nie echt iets belangrijks maar ik wil dat gewoon allemaal kunnen zien. Weet iemand de oplossing zit die fan gewoon niet aan gesloten op het moederbord of zo?

Alvast Bedankt

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:22

Duinkonijn

Huh?

TheTransporter schreef op 24 October 2003 @ 17:13:
In pc probe geeft ie aan dat mijn power fan op nul staat terwijl hij gewoon draait tis nie echt iets belangrijks maar ik wil dat gewoon allemaal kunnen zien. Weet iemand de oplossing zit die fan gewoon niet aan gesloten op het moederbord of zo?

Alvast Bedankt
maak hem eens open... dan kan je gelijk zien of hij aangesloten is op het mb

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
TheTransporter schreef op 24 October 2003 @ 17:13:

Alvast Bedankt
meestal moet je bij dat soort programma's een sensor kiezen, kijk daar eens naar :)

Verder kan je zo zelf zien of de boel is aangesloten, maak em open zoals Duinkonijn zei.

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:46
hmmm hij zit niet aan gesloten maar hij draait wel zit ie dan in de voeding aan gesloten?? is het geen probleem als ik dit verander

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
TheTransporter schreef op 24 October 2003 @ 17:38:
hmmm hij zit niet aan gesloten maar hij draait wel zit ie dan in de voeding aan gesloten?? is het geen probleem als ik dit verander
als ie draait werkt het, alleen hij zit niet met het moederbord verbonden waardoor het aantal rpm niet uitgelezen wordt. overigens lijkt me dat vrij overbodig voor een psu fan, als het nou je cpu fan was... maar dat is uiteraard slechts mijn mening, wat mij betreft mag je 20 casefans op je mobo aansluiten om hun toeren bij te houden als dat zou kunnen :)