Hallo,
Ik merkte net toen ik de usb kabel van mn IHP100 vastpakte dat ik een "stroomstoot" kreeg. Dit lijkt me niet echt normaal. Ik heb even gekeken of het aan de kabel ofzo lag, maar bij andere kabels hetzelfde probleem. Mn computer etc werkt allemaal perfect geen hardware problemen dus, maar ik vind het niet echt plezierig zo
Ik heb een Dell Dimension 4550. Ik heb er laatst een nieuwe Maxtor 120GB 8MB cache ingezet, precies volgens het boekje en ik heb mn fan van de processor vervangen. (een officiële nieuwe dell fan) Kan dit met het probleem te maken hebben. Verder is mn computer niet aangesloten op een geaard stopcontact... Ik hoop dat er hier iemand is die me de gouden tip kan geven. Ik vindt overal artikelen etc hoe je de hardware tegen stroomstoten kunt beschermen, maar hoe bescherm ik mijzelf tegen stroomstoten?>!
Ok, niet meer die kabels vastpakken, maar dit is niet normaal toch? Alvast bedankt voor de reacties.
Ik merkte net toen ik de usb kabel van mn IHP100 vastpakte dat ik een "stroomstoot" kreeg. Dit lijkt me niet echt normaal. Ik heb even gekeken of het aan de kabel ofzo lag, maar bij andere kabels hetzelfde probleem. Mn computer etc werkt allemaal perfect geen hardware problemen dus, maar ik vind het niet echt plezierig zo