[w2k] tegenstribbelende detonator

Pagina: 1
Acties:

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ok, hier is het verhaal

ik heb schone w2k install gedaan

per ongeluk heb ik de detonator 43.30 geinstalleerd ipv de 42.30 (mijn favoriet)

nu blijkt dat in de 43.30 niet de mogenlijkheid zit om gamma en brightness enzo te veranderen. het complete tabblad (als je dat al zo mag noemen) ontbreekt

in de 42.30 zit deze optie wel. aangezien ik een ERG donkere monitor heb zie ik in games dus helemaal niks :(

nu heb ik geprobeerd de driver er overheen te instaleren maar dit mocht niet werken.

alle bestanden waren vervangen, en volgens windows had ik dus de 42.30 driver, maar het tabblad bleef weg.

ik nasty file remover gedownload en alle oude driver verwijderd (ding haalt dan opeens ook me sounddrivers weg, aangeizen die ook van nvidia zijn)

en dan dus 42.30 driver geinstalleerd. Maar ook hier bleef het tabblad weg..

ik coolbits register ding gedaan, en idd, ik had mooie overclock opties, maar nog steeds geen gamma ding.

heeft iemand ook maar enig idee hoe ik dit gefixed krijg?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Probeer even de detonator destroyer (zie nvidia website) die haalt als het goed is alles weg :)

-Pwn the day-

Verwijderd

Download versie 45.33 Die staat bekend als een stabiele goede driver. Dan heb je je tab weer terug. Aangezien dit een nieuwere driver is zou het geen probleem moeten geven om die te installeren.

• BasieP
detonator destroyer can not run on this platform... (w2k dus :?)

* BasieP gaat ThaJaAXx's advies even proberen

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 22:56
niet geheel ontopic, maar je kan als je bv met de controles voorop de brightness niet meer veder omhoog kan gooien binnen in je monitor met een paar regelbare weerstandjes (draai knoppies) je brightness omhoog halen

zal nog wel ff een linkie zoeken

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Whoops, mybad.

-----
Detonator Destroyer is the only tool that completely removes detonator drivers from your Windows 95 (All versions),Windows98,Windows 98SE,Windows ME system. It removes all versions of detonators from 6.XX up! - Support for 2000 and XP coming!
-----

Ik dacht dat er ondertussen ondersteuning zou zijn voor w2k en XP :/ srry dude

-Pwn the day-

• BasieP
nou nu de mooie 45.33 drivers, maar nog steeds geen tabblad..
en dat ding in me tray (wat ik overgerens erg irritant vind) heeft wel een menutje 'aangepaste kleurinstellingen' maar daar kan je niet op klikken :X :P :( :'(

iets zegt me dat ergens in me register iets staat wat ik er NIET wil hebben..

ik ga nu detonator rip nog even proberen.
done

dat wil dus ook niet. ik heb compleet nv*.* verwijderd uit zowel register als harde schijf, daarna gereboot, en driver geinstalleerd, en nog steeds is dat f*cking tabblad weg.

moet ik nou gvd voor zo'n lullig drivertje heel windows WEER installeren?

[ Voor 56% gewijzigd door BasieP op 24-10-2003 17:45 ]

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 22:56
je zou NVCleaner nog kunnen proberen, deze doet het zelfde als de detinator destroyer alleen is deze wel voor onder XP / 2000 / 2003

http://download.guru3d.co...db.php?action=file&id=167

• BasieP
eXcyle ff proberen..

umm ding is ingesteld voor windows 98 ofzo
in die options.ini staat 'c:\windows\foo' en alle registry keys die er in staan vind ie niet..

en ipv dat ie ZOEKT naar keys enzo heeft ie alleen die statische lijst..

verder heeft dat ding ook geen alternatieve lijsten enzo. en kan je max 1 key tegelijk toevoegen, en dan nog op een erg slome manier :X

Verwijderd

Wat ik niet begrijp is dat je dat tabblad met die instellingen niet kan vinden! Onder instellingen: advanced > nvidia>Color correction. Daar moeten alle color en brighness instellingen staan. Check nog eens en graaf eens dieper in die driver.

• BasieP
um ik kan hem prima vinden, maar hij is er dus niet :X

maargoed ik ben er inmiddels uit. en voor de sake van de knowlage base zal ik dus even zeggen hoe:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\nv\Device0 <-- DAAR staan een berg settings, en omdat op de een of andere manier de gamma tab er niet bij staat voegt ie het ook niet toe bij het installeren van een nieuwe driver waar het wel in zit.

wanneer je in:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\ alles wat met nv begint weg haalt, en dan de driver opnieuw installeerd staat ie er weer :)

Pagina: 1