Toon posts:

[PHP-nuke] afwijkende templates

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd wat bezig met php-nuke, maar vind de bijgeleverde templates wat te standaard/eenvoudig voor professioneel gebruik. Ik kwam net op wat sites templates tegen, maar begrijp nog niet helemaal wat hier bedoelt word (zijn wat vage sites). Hier staan templates met een totaal andere layout dan de themes die standaard in php-nuke zitten, maar dan staat er ook weer een plaatje bij met iets wat wel weer op php-nuke lijkt, iig ik snap niet wat je nu krijgt als je zon template besteld.. iemand hier ervaring mee of denkt te weten hoe dit werkt?

gaat bv. over deze: http://www.templatemonste...ate&templ=3213&scr_type=2 ( ik zou de bovenste dan zegmaar interresant vinden als website, maar wat bedoelen ze dan met het onderste plaatje?)

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 21:32

ReLight

echo("What Now ? !")

Ik denk dat je eerst maar eens PHPNuke op moet zetten, als je dat namelijk gedaan had, had je de schermen van de plaatjes wel herkend.

Het onderste plaatje is de Admin module van phpnuke. Deze is altijd standaart, en ziet er dus altijd Nuk'ig uit.
Het bovenste plaatje is een voorbeeld hoe een 'my profile' overzicht eruit ziet.

De teplates veranderen niet de layout van de pagina's heel erg. Zoals vermeld moet je mbv de mee geleverde image achtergronden nog steeds jouw eigen logo's aanbrengen, en teksten.

Het is een beetje de boel belazeren voor de argeloze koper, er had een afdruk van de standaart index hoofdpagina in die stijl bij gemoeten.

Als ik jouw was zou ik verder zoeken in de gratis teplates, en die aanpassen naar wens. Al je echt hele andere layouts wil zal je de framewerk pagina's moeten aanpassen. Maar dan heb je kand dat bepaalde admin mogelijheden ook er aangeloven moeten. 8)7

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Idd gewoon voor een gratis template gaan, er zijn er honderden te vinden.

En als je echt iets anders wilt dan moet je template.php aanpassen.

Daar instaat nl. hoe de verschillende onderdelen van de site gerenderd worden.

Met name de OpenTable en closeTabel worden veel gebruikt en kunnen een groot verschil maken.

De renderBlocks functie beschrijft hoe de blokken worden wee gegeven (menu, poll ed.)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ben de laatste tijd wat bezig met php-nuke
GoT levert geen support op andere software. De makers van php nuke hebben daar vast wel een support forum voor, en anders is er wel iets dat je kunt mailen oid.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.