Toon posts:

[logitech] MX700 communiceert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een MX700 gekocht en mouseware geinstalleerd. Nou ziet mijn pc wel dat er een MX700 aanhangt maar als ik de muis beweeg dat beweegt het pijltje niet. Ik heb al een paar keer geprobeerd om de communicatie goed te krijgen maar dat lukt niet.

weet iemand een antwoord?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Brandt de LED wel op de muis?
Als je de muis beweegt, wordt het licht dan ook sterker?
Heb je al eens geprobeerd te stoeien met het connect knopje?
Had je dit probleem ook zonder MouseWare?

Iets meer info graag. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Laurent op 24-10-2003 20:48 ]

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:25

Talon

Booooom !

Ik merk even op dat mouseware niet altijd even tof is ....
Misschien kan je het zonder proberen ?
Even un-instalen ?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Ok als ik het goed veronderstel is het ding draadloos? Dus met geluk zit er op de basis een knopje en op de muis (onder de muis oid). Met die knopjes wat prutsen en je krijgt hem aan de praat.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:16
Heb je ook al eens gedacht aan de afstand tussen je muis en de ontvanger? Er moet minimaal 20 cm tussen zitten, want anders stoort het teveel. Zet je ze veel verder dan 2 meter van elkaar af dan is er gewoon geen bereik meer :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mouseware geinstalleerd. en dan stop je de muis in de usb poort en dan wordt hij herkend. Dus geeft hij aan dat er een mx700 in de usb poort zit.

Daarna merkte ik dat het niet werkte dus de batterijen even uit de muis en dan 10 sec op de connect button drukken(zoals op de logitech site staat) en daarna de batterijen er weer in en dan op connect op de muis drukken. en dan zou hij het moeten doen. Ook heb ik dit 20 cm van mijn monitor, telefoon of iets anders gedaan. En dit dan weer 20cm van het basis station.

Maar dat doet hij dus niet. ik weet dat er een aantal channels zijn waar ze op kunnen werken en dat je met andere produkten die channels kan kiezen(zijn ook van logitech) maar hier kan dat niet..

Ik denk dat ik alles dus al geprobeerd heb.. en weet het dus even niet meer.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:05
Heb je de adapter wel op de USB stekker aangesloten?
Richt de muis eens op het dockingstation en druk dan op de connectknop op de muis, met batterijen erin.
Zijn de batterijen soms leeg?
Heb je de batterijen wel goed in de muis zitten?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Het lijkt erop dat je dockstation en je muis niet bij elkaar horen.
Deze werken op een bij elkaar behorende frequentie.

Zoals ik het nu kan inschatten is dat hier niet het geval, want ook zonder drivers behoort je muis het al te doen.

Ik zou de hele handel omruilen als ik jouw was.
Pagina: 1