Waterkoeling gevraagt

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42
Hey ik ben op zoek naar een 2dehandse waterkoelingset (compleet dus) in de buurt van Rotterdam.
Het is voor een P4 2,4 Ghz die ik wil overclocken tot 2,8 ongeveer. Het is niet persé nodig voor me vga, maar als het erbij zit is het mooi.

Ik heb op diverse 2dehandssites gekeken, maar kon het echt nergens vinden behalve www.2dehands.nl maar die waren wat duur.. Heb ook gekeken op http://www.tweakers.net/aanbod/cat/55 maar daar kwam ook niemand uit Rotterdam en omstreken..

Anders zou ik graag willen weten waar in de buurt van Rotterdam een ECHTE winkel zit (geen online bestelwinkel dus), maar een winkel waar ik binnen kan komen kijken en dingen kan vragen, want ik snap niet zoveel van waterkoeling 8)7 hehehe...

Hoop snel wat te lezen hier!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 18:44
UTFS. :P heb ik altijd al willen zeggen :D

Die-Hard Overclocking & Cooling lees en gij zult leren :P

misschien ook een kickje richting DOC :?

[ Voor 17% gewijzigd door MewBie op 24-10-2003 16:02 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:25

Talon

Booooom !

Tweede hands in een winkel kan je wel vergeten ...
Het idee voor jou is dat je het beste reviews kan gaan lezen over de verschillende setjes en daaruit je conclusie trekken ...
PS ... goede waterkoelings setjes kosten gewoon een duitje ...
Of als je hem samenstelt (zelf) dan ben je nog wel wat geld kwijt.
Als je mazzel hebt kom je low-budget aan de juiste set, maar die kans is klein.
Reviews lezen lijkt me nu de beste tip.

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Ten eerste moet je inderdaad de FAQs lezen.

Maar ik wil je nog even waarschuwen, dat als je nog niet zoveel over WaterCooling weet, dat je beter wel even op het 'juiste' deel van dit forum moet gaan lezen of het wel wat voor je is! Want het klinkt alsof je nog niet weet waaraan je gaat beginnen. Bezint eer gij begint

iRacing Profiel

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit hoort niet in I&T. Vragen over dergelijke koeling horen in DOC, maar de mods daar willen deze thread niet hebben omdat je openingspost niet aan de regeltjes voldoet. Je hoort tenslotte eerst zelf flink te searchen :)

Zie ook deze link.

[ Voor 17% gewijzigd door intoxicated op 24-10-2003 16:08 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.