Ik heb eerder in een andere post dit stuk geplaatst, maar geen antwoord hier op gekregen, dus vandaar deze aparte post.
Een computer in mijn netwerk wilde opeens niet meer opstarten in normale modus (wel veilige) En nadat ik heel veel troep eraf heb gehaald in veilige modus, starte hij wel op(maar wel heeeeel heeel traag de muis kon je 1 keer in de 10 seconden bewegen). Nu ben ik erachter gekomen dat dit door de netwerkkaart komt, als ik namelijk de kabel eruit haal gaat alles gewoon snel, zodra ik die er weer in stop loopt het weer helemaal vast. Ik heb de netwerkkaart al een vast ip-adres gegeven, dus dat kan het niet zijn..
Voorheen had ik geen problemen met deze pc:
Athlon 1800xp
512mb
geforce 4Ti4200 64mb
SB Live
Realtek 10/100mb netwerkkaart
De Host van deze pc was voorheen een Shuttle, maar is nu deze geworden:
Athlon 1800xp
512mb ddr
geforce 3 Ti500 64mb
3com netwerkkaart (voor de kabel)
De problemen zijn dus gekomen nadat de host veranderd is.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet ik heb al de hele search afgezocht, maar kon helaas niks vinden..
Een computer in mijn netwerk wilde opeens niet meer opstarten in normale modus (wel veilige) En nadat ik heel veel troep eraf heb gehaald in veilige modus, starte hij wel op(maar wel heeeeel heeel traag de muis kon je 1 keer in de 10 seconden bewegen). Nu ben ik erachter gekomen dat dit door de netwerkkaart komt, als ik namelijk de kabel eruit haal gaat alles gewoon snel, zodra ik die er weer in stop loopt het weer helemaal vast. Ik heb de netwerkkaart al een vast ip-adres gegeven, dus dat kan het niet zijn..
Voorheen had ik geen problemen met deze pc:
Athlon 1800xp
512mb
geforce 4Ti4200 64mb
SB Live
De Host van deze pc was voorheen een Shuttle, maar is nu deze geworden:
Athlon 1800xp
512mb ddr
geforce 3 Ti500 64mb
3com netwerkkaart (voor de kabel)
De problemen zijn dus gekomen nadat de host veranderd is.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet ik heb al de hele search afgezocht, maar kon helaas niks vinden..