Toon posts:

E-commerce user support wizard.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag voor een e-commerce site een web-wizard implementeren. Het is de bedoeling dat de wizard aan de hand van gebruikerskenmerken (een soort enquete) een advies uitbrengt en de relevante artikelen uit de webshop toont.

Ik ben al aan het rommelen geweest met een applicatie genaamd Intelliwizard. Deze applicatie voldoet functioneel prima en omvat precies hetgeen wat ik bedoel. Intelliview is echter ook enorm buggy en loopt regelmatig vast. :(

Ik ben nu op zoek naar een server-side script/applicatie met webmodule die deze functionaliteit ook in zich heeft. Zelf coden is geen optie vanwege beperkte tijdsresources en kennis. Wie heeft een hint? _/-\o_

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 15:06:
Ik ben nu op zoek naar een server-side script/applicatie met webmodule die deze functionaliteit ook in zich heeft. Zelf coden is geen optie vanwege beperkte tijdsresources en kennis. Wie heeft een hint? _/-\o_

Helaas, Programming & Webscripting is juist bedoeld voor het zelf ontwikkelen van software, en niet voor het uitwisselen van kant en klare code (where's the programming in that, tenslotte ;) ). Vandaar een slot op dit topic, sorry :/

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Lees deze 2 links even door, dan weet je een beetje hoe P&W reilt en zeilt:
P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic
P&W FAQ - Scriptrequests

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.