Ik heb een statische html pagina, die 2 form fields post naar een aspx page. Waarom? Omdat de designer zijn site met statische html bouwt, en op één pagina iets post naar mijn applicatie, opdat die van alles gaat doen. Ik heb niets met zijn htm te doen, en hij niets met mijn .net webapplicatie. Het enige dat we afspreken is hoe de form fields heten, bij wijze van spreken.
Mijn probleem: Als ik een string uitlees met Request.Form (die hij dus vanuit zijn html page post), ontbreken de speciale karakters zoals ö, ë, é, etc.. Maar ik wil ze wel hebben. We handig als iemand zijn naam in vult, bijvoorbeeld 'Björn Mütlü' of, dat ie dan niet 'Bjrn Mtlu' heet in de DB
Na een dag googlen ben ik nog niets wijzer
Deze gozer heeft hetzelfde probleem.
Wat heb ik allemaal geprobeerd? hetzelfde als die gast hierboven. Hielp ook niets..
Iemand een idee?
Mijn probleem: Als ik een string uitlees met Request.Form (die hij dus vanuit zijn html page post), ontbreken de speciale karakters zoals ö, ë, é, etc.. Maar ik wil ze wel hebben. We handig als iemand zijn naam in vult, bijvoorbeeld 'Björn Mütlü' of, dat ie dan niet 'Bjrn Mtlu' heet in de DB
Na een dag googlen ben ik nog niets wijzer
Wat heb ik allemaal geprobeerd? hetzelfde als die gast hierboven. Hielp ook niets..
Iemand een idee?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!