Toon posts:

Heftigere joint door knaster ?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, kwit nie of het hier goed staat :) maarja

Ik blow al aantallen jaren en zo af en toe expirimenteren we met waterpijpen, emmers, vaporizers enz. Nou heb ik laatst gehoord van ¿ knaster ¿ Dit schijnt een soort shag te zijn zonder teer en nicotine en al die troep ( ze hebben mij verteld dat shag stonedheid tegenhoud, natuurlijk maar lichtelijk maja ). Hierdoor zou je een heftigere joint krijgen ( netzoiets als da je met milde shag draait ) Kent iemand dit ? of weet iemand een soortgelijk effect ? enzoja waar ken ik dit kopen ? ben al in de shop geweest en in sigarenwinkel.

LaTeRrZz RuZ

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-12-2025

BitByter

Prutst dit forum

http://forum.start2dance.com/
vraag het daar in het narcotica forum zou ik zeggen

heftiger als waterpijp is bijna onmogelijk, wat voor shag je ook gebruikt
als je iets heftigs wil, neem dan maar een keer paddo's
dan leer je het gauw af ;)

Verwijderd

Hmm, nog nooit van dat spul gehord,maar je verhaal klopt niet helemaal volgens mij. Je wordt juist stoned van een joint omdat je het vermengd met tabac/shag. De combinatie van de stoffen in tabac/shag en THC in wiet zorgen ervoor dat je stoned wordt. Als je puur rookt en het beste is dan met een vaporizer (verdamper) dan krijg je echt alleen puur de THC binnen en dan wordt je High. Het lijkt mij dus vreemd dat shag het stoned worden verminderd, maargoed ik kan me na 10 jaar dagelijks blowen natuurlijk wel eens vergissen :+

Als je meer wilt weten over wiet en drugs in het algemeen kan ik je het boekje "Uit je Bol" aanraden. http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Nope, dit hoort hier niet thuis. Je hebt nog geen toegang tot Stuffis Generalis of de Huiskamer, dus voorlopig kan je dit soort vragen uberhaupt niet op GoT kwijt.

Overigens wil ik je er op wijzen dat je wordt verzocht niet 'de groeten' onder aan je postjes te doen. Wij tweakers doen elkaar constant de groeten en je naam staat ook al links van je bericht.

[ Voor 38% gewijzigd door Confusion op 24-10-2003 15:34 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.