Hail to the king baby!
Allereerst: zoek eens naar faq... En dan in het bijzonder over het starten van een topic. Je titel is ok. Maar de startpost is zogezegd flut...
En naar mijn bescheiden mening kan het waarschijnlijk niet omdat ze waarschijnlijk niet voor niks twee verschillende biossen maken...
Waarschijnlijk hebben ze allebei een ander biosrom formaat of iets in die richting...
En naar mijn bescheiden mening kan het waarschijnlijk niet omdat ze waarschijnlijk niet voor niks twee verschillende biossen maken...
Waarschijnlijk hebben ze allebei een ander biosrom formaat of iets in die richting...
Toen ik dit aanmaakte was tweakers nogal traag en leverde de search geen resultaten terug. Ik heb het al geprobeerd maar hij geeft een foutmelding. Terwijl ik andere mensen lees die het wel gelukt is.
Hail to the king baby!
als je andere mensen leest die het wel gelukt is, kan het waarschijnlijk wel he... Wat is dan de strekking van je vraag?
Ik zou dan wel graag willen weten hoe ze dat gedaan hebben aangezien ik een foutmelding krijg als ik het probeer.
Hail to the king baby!
zodat je meer compabiliteit hebt tov van de nieuwere XP processoren?
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Verwijderd
Gewoon de nieuwste normale KT7a bios flashen en je kunt meestal gewoon een XP draaien hoor...
Heb dit toevallig nog gisteren gedaan.... Een tbred-B. Werkt prima!
Heb dit toevallig nog gisteren gedaan.... Een tbred-B. Werkt prima!
Je hebt kans dat een XP op een Rev1.0 werkt, maar die kans is wel redeijk klein. Met Rev1.2 heb je denk ik de meeste kans, en met Rev1.0 de minste.
Kijk ook eens in [rml][ Ervaringen] Athlon XP (Palo/T'bred) op een Abit KT7A[/rml]
Kijk ook eens in [rml][ Ervaringen] Athlon XP (Palo/T'bred) op een Abit KT7A[/rml]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Onjuist iedere v1.0 v1.1 en v1.2 die ik heb gezien kan draaien tot en met 2100+ ligt alleen aan de voeding of ie ook stabiel is.silentsnow schreef op 25 October 2003 @ 07:51:
Je hebt kans dat een XP op een Rev1.0 werkt, maar die kans is wel redeijk klein. Met Rev1.2 heb je denk ik de meeste kans, en met Rev1.0 de minste.
Wat wil je eigenlijk bereiken met een v1.3 bios?
Lost dit soms het timing probleem op?
Ik heb nog gewoon de 64Bios erin met XP 1600 (rev 1.0)
@MikeyMan, de titel was redelijk duidelijk voor mij en waarschijnlijk ook voor andere mensen die een XP op KT7a hebben draaien, er bestaan over dit onderwerp veel discussies met verschillende uitkomsten het is dan nogal logisch dat de topicstarter een recente bevestiging wil hebben over dit onderwerp voordat hij zijn MoBo vernagelt.
[ Voor 36% gewijzigd door ExcaliburDexter op 25-10-2003 15:27 ]
Verwijderd
Ik draai zelf al geruime tijd met een XP2100@2400 (2Ghz) op een KT7A bord versie 1.1
De laatste BIOS er op flashen voor de 1.3 versie (= de kt7s_b4) geeft gewoon een betere stabiliteit bij kloksnelheden van 2Ghz en hoger.
Dat timing probleem was met de Palomino core, met het opstarten. Je moest dan even wachten na power-on en nog eens resetten. TBred-b heeft daar geen last van.
De laatste BIOS er op flashen voor de 1.3 versie (= de kt7s_b4) geeft gewoon een betere stabiliteit bij kloksnelheden van 2Ghz en hoger.
Dat timing probleem was met de Palomino core, met het opstarten. Je moest dan even wachten na power-on en nog eens resetten. TBred-b heeft daar geen last van.
Pagina: 1