SonyEricsson HBH-35 Bluetooth Headset Problemen

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
ik heb sinds vandaag de HBH-35 bluetooth headset voor mij Siemens S55....Nu heb ik alleen problemen om dat ding aan de praat te kigen...

hij is inmiddels wel geregistreerd op de S55 via pairing, alleen wanneer ik wil gaan bellen en ik druk de connect button op de headset en roep de naam via voice dialing, dan krijg ik een error en valt de telefoon uit....

ook als ik de headset aanzet, hoor ik verschillende beeps...waarbij het lijkt alsof ik een nummer heb gedraait wat bezet is...

maw...volgens mij ziet de telfoon dat ding helemaal niet meer....terwijl dat wel zou moeten....ik heb van alles geprobeerd...zoals opnieuw pairen etc...maar ik kan er maar niet mee bellen.....

heeft iemand enig idee hoe ik dat geval aan de praat krijg?? of doe ik iets fout?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is geen probleem; SE <--> Siemens? Ze zijn wel compatible?

• Bartez
volgens alle reviews wel...of die hebben gelogen....:(

daar heb ik speciaal op gelet...

• Bartez
niemand die hier ook problemen mee heeft???

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:05
Zelf heb ik ook de SE HBH-35 maar dan in combinatie met de SE T610. Ik heb zelf geen problemen mee met het voice dialing. Je moet wel eerst op een piep toon wachten voordat je de naam kunt inspreken.

• Bartez
tja, zover komt het niet eens, ik druk op de knop...en dan bzzz.....telefoon uit :'(

en als ik gebeld wordt, wordt de headset volledig genegeerd....

ik zie bijvoorbeeld ook niet of de headset connectie heeft....althans, niet op het schermpje van de telefoon....

• Kiki
Bartez schreef op 25 October 2003 @ 00:39:
tja, zover komt het niet eens, ik druk op de knop...en dan bzzz.....telefoon uit :'(

en als ik gebeld wordt, wordt de headset volledig genegeerd....

ik zie bijvoorbeeld ook niet of de headset connectie heeft....althans, niet op het schermpje van de telefoon....
Op de SE t610 zie je wel een bluetooth logo op het schermpje. Misschien staat je bluetooth niet aan? Anders zou ik wel teruggaan naar de telecomzaak....

• Bartez
ja er zit wel een bluetooth logo op het scherm, wat laat zien als er data verstuurd wordt, maar er verschijnt niet echt iets van een headset logo....dat bluetooth logo staat er altijd, als bluetooth aanstaat....maar of de headset nu wel of niet aanwezig is, dat is niet te zien.......

• Kiki
Bartez schreef op 25 October 2003 @ 01:01:
ja er zit wel een bluetooth logo op het scherm, wat laat zien als er data verstuurd wordt, maar er verschijnt niet echt iets van een headset logo....dat bluetooth logo staat er altijd, als bluetooth aanstaat....maar of de headset nu wel of niet aanwezig is, dat is niet te zien.......
Normaal gesproken moet je dan een headset logo zien als ie eenmaal contact heeft gemaakt. Dat zie ik in iedergeval op mijn toestel. Anders zou ik toch weer terug gaan naar winkel... Het zou normaal gesproken in 1 keer moeten werken nadat je de headset gepaired heb.

• Bartez
ik heb hem aan de praat....vraag niet hoe, maar het werkt. Ik zie alleen een koptelefoon logo als ik praat door de headset....als hij standby staat ziet ik alleen een actief bluetooth logo....

• Bartez
is er iemand die toevallig weet hoe ik een profiel op mijn S55 automatisch kan laten activeren bij het aan en uitschakelen van mijn headset?
Pagina: 1