USB error bij aansluiten Dig.camera Konica KD400Z

Pagina: 1
Acties:

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:45
Voorheen geen problemen, maar na een aantal keren een Toshiba PocktePC aangesloten gehad te hebben op mn pc, wordt de Konica camera niet meer als mass-storage device herkent.
Drive letter komt er wel bij, maar daarna wordt er geprobeerd een verbinding op te zetten. Dat lukt -uiteraard- niet.

De camera zou dus als mass storage device herkent moeten worden, er zijn dan ook alleen Win98 drivers te krijgen (native XP ondersteuning).

Ik wil dus de USB-driver rommel van de PocketPC kwijt, maar ik kom daar niet uit (normale software remove heeft dus kennelijk niet alles verwijderd).

Search op GOT geeft mij geen antwoord op hoe ik terug kan komen op de normale XP USB driver (pagina's afgestruind op "USB verwijderen drivers").

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat wel kan, zonder reinstall van XP?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je geeft dus aan dat hij niet wordt herkend als mass-storage device, maar als iets anders. Als je nou eens kijkt in je apparaatbeheer, staat daar nog wat speciaals bij dat USB apparaat? Probeer anders even de "drivers hiervan up te daten", en vervolgens uit een lijst gewoon de USB Mass Storage Device drivers te kiezen.