"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Het staat wel degelijk op de B&W site onder tech. specs.
Ik vond het al een vreemd iets maar het blijkt dus wel waar te zijn let op :
Drive Units Unit 1: 1x 25mm (1in) metal dome high-frequency
->Unit 2: 1x 165mm (6.5in) woven Kevlar® cone bass/midrange
->Unit 3: 1x 165mm (6.5in) woven Kevlar® cone bass
En logischewijs zijn er 2 crossover punten en die staan zelfs ook genoteerd :
Crossover Frequency 300Hz, 4kHz
dus.......
Ik vond het al een vreemd iets maar het blijkt dus wel waar te zijn let op :
Drive Units Unit 1: 1x 25mm (1in) metal dome high-frequency
->Unit 2: 1x 165mm (6.5in) woven Kevlar® cone bass/midrange
->Unit 3: 1x 165mm (6.5in) woven Kevlar® cone bass
En logischewijs zijn er 2 crossover punten en die staan zelfs ook genoteerd :
Crossover Frequency 300Hz, 4kHz
dus.......
Verwijderd
Daar is dus helemaal niets raar aan, want het klopt perfect.
Als je op de site kijkt zie je daar staan "2.5-way vented-box system with magnetic shielding", dus GEEN 2-weg maar 2.5-weg.
Eén woofer doet enkel de bas onder 300 Hz, en de andere doet alles onder de 4000 Hz (ook de bas dus).
Middentonen hoor je dus maar uit 1 van de 2 16.5 cm drivers komen, niet uit allebei.
De reden hiervoor is dat het volgens B&W de off-axis response verbetert en je ook een betere klank krijgt als je niet exact in het midden zit, tegenover een klassieke 2-weg center met 2 woofer/midranges.
Als je op de site kijkt zie je daar staan "2.5-way vented-box system with magnetic shielding", dus GEEN 2-weg maar 2.5-weg.
Eén woofer doet enkel de bas onder 300 Hz, en de andere doet alles onder de 4000 Hz (ook de bas dus).
Middentonen hoor je dus maar uit 1 van de 2 16.5 cm drivers komen, niet uit allebei.
De reden hiervoor is dat het volgens B&W de off-axis response verbetert en je ook een betere klank krijgt als je niet exact in het midden zit, tegenover een klassieke 2-weg center met 2 woofer/midranges.
Bedankt, had ik daar toch overheen gelezen
Kan ik met een gerust hart verder spelen
Kan ik met een gerust hart verder spelen
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©