Toon posts:

Tiscali of Demon voor drie ADSL gebruikers?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met twee huisgenoten wil ik gezamenlijk een ADSL abonnement nemen. Nu zitten we te twijfelen tussen ADSL Surf van Tiscali en DSL Express van Demon. Tiscali is heel goedkoop (24,95 p/m) en biedt 768/128 doorvoersnelheid. Demon is een stuk duurder (39 p/m) en biedt daarvoor een betere doorvoersnelheid van 1024/512.

Verder heeft Tiscali een gratis modem (USB volgens mij) en Demon een gratis Ethernet modem. Bij Tiscali betaal je voor de helpdesk, bij Demon niet.

Ik ben met name benieuwd naar verhalen van mensen die zelf ervaring hebben met deze abonnementen.

Verwijderd

bij Tiscali heb je een belachelijk laag data limiet !!!
reken maar even om hoeveel je dan per dag kan internetten :D

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:58

m0nk

16-09-2003 15.15

lees eens wat door in het demon topic, staan genoeg ervaringen, ook loopt er een topic over tiscali. je wilt me 3 man internetten, ethernet modem nemen, router modus aan en gaan met die banaan. valt iig veel over te vinden. succes

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gewoon Demon nemen, lekker een routertje achter dat ethernet moden en lekker internetten zonder limiet.
Op sommige dingen moet je nou eenmaal niet onnodig besparen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

m0nk schreef op 24 October 2003 @ 13:51:
lees eens wat door in het demon topic, staan genoeg ervaringen, ook loopt er een topic over tiscali. je wilt me 3 man internetten, ethernet modem nemen, router modus aan en gaan met die banaan. valt iig veel over te vinden. succes
Niet veel aan toe te voegen, met een beetje eigen research kun je dit verder allemaal zelf prima vinden. Hele specifieke vragen kun je altijd nog stellen, maar een 'welke zal ik nemen?'-topic waarin je slechts vraagt naar ervaringen die al lang op GoT te vinden zijn, lijkt me zinloos.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.