Ik zou het fijn vinden als de Speciale Zut in de Topic admin standaard ingeklapt is. De extra functies zijn handig, maar die worden niet zovaak gebruikt als de vier reguliere functies en zijn pas handig in extreme gevallen.
als het goed is, en je 'm eenmaal inklapt, moet die overal standaard ingeklapt zijn (wordt opgeslagen in een cookie)
Intentionally left blank
In Mozilla Firebird blijft deze altijd uitgeklapt, ook als ik de Speciale Zut inklap en iets wijzig in een topic. Ik kan deze wel inklappen, maar als ik daarna een ander topic bezoek in hetzelfde forum of ik refresh het topic dan is deze weer uitgeklapt.
krijg je toevallig errormeldingen in je javascript console (of heeft FB dat niet?)
en welke versie FB praten we over - kan ik vanavond even testen
en welke versie FB praten we over - kan ik vanavond even testen
Intentionally left blank
Ik werk hier met 0.7 final en is uitgerust met een javascript console (Tools >> JavaScript Console), maar deze geeft geen fouten aan als ik het menu inklap en refresh of een ander topic bezoek. In Internet Explorer 6.0 heb ik last van hetzelfde euvel; daar wil Speciale Zut ook niet inklappen? Beide browsers werken onder Windows XP Pro build 2600 en hebben er alletwee last van. Ik heb alles al getrashed qua tijdelijke bestanden en ook de cookies gedumpt. De koekjes worden geaccepteerd
.
kan je zoiets terugvinden in je cookie:
?klipklapcookie[cat_specialadmin]
a
gathering.tweakers.net/
Intentionally left blank
mijn FB 0.7 laat hem wel standaard ingeklapt.
Kijk es in de cookie manager (tools -> cookie manager -> manage stored cookies) bij de cookies van gathering.tweakers.net op welk path de klipklap-cookie van cat_specialadmin staat?
Als het goed is staat dat op / zoniet, dan moet je die even verwijderen, een harde refresh doen en dan opnieuw inklappen en dan nog es checken
Kijk es in de cookie manager (tools -> cookie manager -> manage stored cookies) bij de cookies van gathering.tweakers.net op welk path de klipklap-cookie van cat_specialadmin staat?
Als het goed is staat dat op / zoniet, dan moet je die even verwijderen, een harde refresh doen en dan opnieuw inklappen en dan nog es checken
Ik zie hier twee cookies staan van het forum. De eerste heet ReactID en de tweede is de klipklapcookie. De laatste heeft als path / mee, maar ook als ik deze verwijder kan ik nog steeds niet SZ inklappen? Ik heb alles maar weer eens getrashed en dan heeft de kkcookie een / als path, maar nog steeds blijft Speciale Zut uitgeklapt?
please check again na de eerstvolgende update
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()