voorbeeld van broken link? want heb diezelfde search ff gedaan maar kwam geen probs tegen, niet dat ik links in allerlei topics heb geklikt, maar broken links buiten got zijn te wijten aan het feit dat het gros vd topics daarover al best oud zijn..
Zover ik weet is de search nog steeds bezig met indexeren, dus results zal je de eerste paar uren niet vinden. Ik denk dat je beter even kunt zoeken met Google.
Maar het zal idd gebeuren dat in oudere topics links (en bijv. plaatjes) worden gegeven die niet meer bestaan; daar is weinig aan te doen, het is nu eenmaal extern..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Helaas, GoT is niet verantwoordelijk ervoor dat de rest van het internet ook nog wel eens geupdate wordt
Een nieuw topic starten om recente informatie te achterhalen kan natuurlijk altijd, en in de search sorteren op 'datum topicstart' kan al veel schelen om alleen de recentere topics te vinden. Verder lijkt me dit in Lieve Adjes niet zo nuttig