Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Je zou ook eens kunnen kijken bij de fabrikant. Gegevens zoals de kijkhoek van een scherm zou in principe gewoon bekend moeten zijn. Anders is het wel heel dubieuze hardware.
Senile! Senile Oekaki
Helaas zijn gegevens op papier en beleving van het echte 2 totaal verschillende dingen..._bas_ schreef op 24 October 2003 @ 16:02:
Je zou ook eens kunnen kijken bij de fabrikant. Gegevens zoals de kijkhoek van een scherm zou in principe gewoon bekend moeten zijn. Anders is het wel heel dubieuze hardware.
Ik heb bijvoorbeeld de Jewel 2785 al gezien, en die zag er erg mooi uit (beter dan de meeste a-merken in dezelfde prijsklasse). Maar ik wil dus ook de Promedion gezien hebben, maar hij is hier in Utrecht niet in de winkels te vinden (Fascom verkoopt ze alleen op bestelling en Savage zat dicht toen ik er langs wou gaan...)
Vandaar dat ik wat gebruikers ervaringen wil weten van mensen die de Promedion hebben gekocht.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier