qualiteit scherm Promedion D410U

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:53

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik heb op het moment aan het kijken voor een nieuwe laptop, alleen kan ik de laptop die ik hebben wil niet vinden in de winkel, alleen in webshops.
Aangezien je daar niet kan zien hoe de kwaliteit van een scherm is, hoop ik dat ik via deze weg een antwoord op mijn vraag kan krijgen.
Ik zit op het moment te twijfelen tussen de Promedion D410U en de Jewel Brillian 2785. Het liefst zou ik dus ook een vergelijk zien tussen de twee.

Wat ik belangrijk vind, zijn inkijkhoek (liefst zo groot mogelijk) en egaliteit van het scherm.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je zou ook eens kunnen kijken bij de fabrikant. Gegevens zoals de kijkhoek van een scherm zou in principe gewoon bekend moeten zijn. Anders is het wel heel dubieuze hardware.

Senile! Senile Oekaki

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:53

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
_bas_ schreef op 24 October 2003 @ 16:02:
Je zou ook eens kunnen kijken bij de fabrikant. Gegevens zoals de kijkhoek van een scherm zou in principe gewoon bekend moeten zijn. Anders is het wel heel dubieuze hardware.
Helaas zijn gegevens op papier en beleving van het echte 2 totaal verschillende dingen...
Ik heb bijvoorbeeld de Jewel 2785 al gezien, en die zag er erg mooi uit (beter dan de meeste a-merken in dezelfde prijsklasse). Maar ik wil dus ook de Promedion gezien hebben, maar hij is hier in Utrecht niet in de winkels te vinden (Fascom verkoopt ze alleen op bestelling en Savage zat dicht toen ik er langs wou gaan...)
Vandaar dat ik wat gebruikers ervaringen wil weten van mensen die de Promedion hebben gekocht.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier