Nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 09:24
Ik ben van plan een nieuwe pc te halen, het liefst zet ik hem zelf in elkaar. Nu heb ik alleen niet zoveel verstand van al die moederborden enzo. Het budget wat ik kan gaan besteden ligt rond 1800 euro. Ik weet ieder geval wel dat het een supersnelle pc moet worden met een P4 3gh+ en het liefst een Ati Readon. Zou iemand mij kunne helpen wat ik alllemaal zou moeten kopen voor mijn nieuwe pc. Het moet op zich echt een hardcore game pc worden waar je alles op kunt doen :)

Ik hoop dat jullie me kunne helpen :)

PC Specification

Verwijderd

kan je misschien beter ff wachten op de nieuwe amd 64fx tot die nog wat goedkoper is, verder heb je geen probleem om met 1800 euro een goeie gamepc te kopen hoor

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 12:16 ]

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 23:34
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 12:15:
kan je misschien beter ff wachten op de nieuwe amd 64fx
heb je niet veel aan als je nu een nieuwe pc nodig hebt :p

Lees eens wat reviews door, kijk welke chipset op dit moment de beste performance levert voor p4 (tip, kijk ook even naar amd en vergelijk het ;) ) en koop aan de hand daarvan het moederbord.

en lees de faq's van dit forum eens even door

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

1800 euro is goed genoeg om overal het beste van te kopen :) dus huppel naar de dichtstbijzijnde webshop en kies maar raak :) reviews van veel producten zijn hier op got (search) of FP wel te vinden.

en indien je vraag vooral gaat over welk mobo (zo lees ik je startpost iig) dan kan je vraag volgende x beter stellen in Processors, Mobo's & Geheugen ;)

Verwijderd

Kijk eens naar de tweakers high-end game pc, persoonlijk vind ik het een mooi uitgangspunt om verder wat aan te passen aan persoonlijke voorkeuren.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2003

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie boivenstaande posts :)

Ook --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- kan je een eindje op weg helpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.