Toon posts:

ander prog als ad aware tegen spyware?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ben al ff aant zoeken maar me pc is naar de *** telkens als ik internet explorer start en naar een pagina ga komt er 1 popup over herbalife reclame shit en 1 over van die leer je classmates kenne reclame troep...vet irritant natuurlijk..
dus ik denk ..ff ad aware installen...
dat gedaan...kan ik het niet opstarten..failure blabla bla..die spy shit blocked het denk ofzow :?

in add/remove programs is ook nix te vinden van verdachte gator troep enzow...
register beetje doorgebladert en wat dingetjes removed handmatig...probleem is er nog steeds..

ARGHZ! iemand een tipje ? word er echt gek van..en anders maar WEER een format c:\ :(

System: XP 2,66ghz
XP home

thxn

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Spybot Search&Destroy zou een alternatief kunnen zijn. :)

[ Voor 68% gewijzigd door _the_crow_ op 24-10-2003 12:11 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Wellicht Spybot Search&Destroy

http://www.safer-networking.org/

edit: nou was ik ff iets te langzaam

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 12:13 ]

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 17:18
SpyWareBlaster @ http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
Die prog voorkomt dat die troep uberhaupt geinstalled word op je systeem (wel regelmatig ff updaten) en om het te verwijderen wat mensen hierboven al zeiden.

MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF

Verwijderd

Topicstarter
WOEI! heel erg bedankt voor de snelle reacties..daarnet me systeem gescand met spybot en ik ben weer spam free
bedankt allemaal!!!
Lockje mag erop wat mij betreffend mod ;)

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 18:50

RLB

E Pluribus Unum

Spybot Search and Destroy heeft veel spul gedetecteerd op m'n bakkie waar AdAware (met de nieuwste reference file) z'n oogkleppen voor ophad.

Dus Spybot mag van mij blijven :7

Verwijderd

deze software(Spybot) is nieuw voor mij.Kun je hier ook mee voorkomen dat iemand kan zien dat je een website bezoekt?
En werkt deze met anti-virus Escan van Microworld of iemand weet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:47:
deze software(Spybot) is nieuw voor mij.Kun je hier ook mee voorkomen dat iemand kan zien dat je een website bezoekt?
En werkt deze met anti-virus Escan van Microworld of iemand weet?
Ivm. het bezoeken van de websites:
Wat bedoel je? Dat andere gebruikers het niet kunnen zien?
Dan moet je een prog zoals mrublaster gebruiken..

Wel jammer dat je eScan gebruikt..corrupt bedrijf als je het mij vraagt.

Verwijderd

en waar kan ik mru blaster vinden? Dus Spybot kan je niet anoniem laten surfen?

Ik heb nu nog niet op mijn andere pc Escan draaine,wel een trial versie geprobeerd. En dat ging goed.
Wel verwarrend 2 icons. En eigenaardig als je het scherm opent. Moet je alles doorlopen,niet logisch.
Wat bedoel je trouwens met corrupt bedrijfje?
Ik had eerst op mijn W2000proff. Norton anti-virus 2001 en update steeds.Werkte goed. Toen werd het tijd te vernieuwen.
En toen heb ik Norton Internet security 2004 gekocht en gigantische problemen met pc.kreeg het er ook niet meer af. Ben dmv een backup van al mijn data = windows registry op een cartridge van Onstream gered om alles terug te installeren.
Trouwens van de heeeeel trage en slechte support van Norton word je niet vrolijker.
Toen heb ik geprobeerd Kaspersky ( gezien je icon werk je daar misschien ;) ) en helaas ook dikke problemen. PC werkte bijna niet meer en heb via regcleaner de software moeten verwijderen. Pandora Platinium internet security geprobeerd en ook dikke problemen.Ook heel traag pc en bijna niets open kunnen doen. Outlook ging niet meer open. Met moeite het eraf kunnen krijgen vandaag .
Dus ik weet het eigenlijk niet meer wat nu te nemen
:'(

Verwijderd

Definieer anoniem surfen? Anoniem voor de andere gebruikers of voor websites?
Dat laatste kan misschien wel met een (public) proxy.
Voor history wissen e.d. kun je mrublaster(zie google) gebruiken.

Nou, ze gebruikten de Kaspersky engine eerst illegaal..

Als je bij dezelfde install, Kaspersky na NAV hebt geïnstalleerd, ben ik niet verbaasd dat je problemen hebt gehad. NAV uninstallt namelijk niet fatsoenlijk en dat slikt KAV niet.

Zoveel verschillende AVs achter elkaar installeren gaat vaak niet goed..
Via een regcleaner KAV uninstallen lijkt me ook niet echt de bedoeling, worden de dll's wel unregisterd etc?

Als ik jou was zou ik kijken wat me het meeste bevalt, daar eventueel nu nog wat mee testen e.d. en dan toch maar windows er opnieuw opmikken.

Verwijderd

nou met anoniem bedoel ik dat men via zijn websites niet kan natrekken wie er op zijn website is geweest. Nu blijkt men te kunnen achterhalen welke persoon er op de site is geweest. Ik weet niet in hoeverre ze kunnen nagaan precies waar je vandaan komt??

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Dan kan je het beste beginnen met het weggooien van je cookies, daarna alle cookies aan het einde van je sessie automatisch laten weggooien, dan voorkom je dat websites van sessie tot sessie je surfgedrag bij kunnen houden (zoals doubleclick etc). Daarnaast kan je in sommige browsers en personal firewalls de referrer logging uitzetten. Dit betekend dat een website niet kan zien waar je vandaan kwam.

Human Bobby

Verwijderd

en waar kan je die referer logging uitzetten in IE?
Pagina: 1